2009年6月26日 星期五

重臨CDL

前幾日收到 CDL 電話...話我地個油畫框已經唔再做...叫我地再去揀另一款...所以今晚一放工就去九龍塘...響 CDL 對面泊低架車...阿B入左30mins咪錶...


近排成日落雨...真係替近來要影婚照的姊妹擔心...很易打亂計劃呢~~!!


入到 CDL 好冷清呢...只有兩對新人在拍室內景...大概很多也取消了~~ 我也不想分兩天來拍照啊~~!!


Fiona 比左幾款框我地揀...終於睇番上次揀既油畫相喇~~~哈~~真係唔記得左揀左邊張呢!!!


原來我地揀左張 pose 唔係溫馨...唔係甜蜜...唔係扮cute...而且仲係完全無身體接觸...哈~~係一張兩個都好生活照式既相片...哈哈~~~


即係點?!  我試下形容下......背景係大堂...阿B坐在沙發上...輕微咁洞起一隻腳...個身伸前少少...隻手懶型咁L型放在膝蓋上...而我?!  就響沙發後面...企響阿B既隔離...唔知係托下巴定搞乜...兩個都好傻既笑樣...而沙發既側邊...坐左大口仔同大口妹響度...個效果幾搞笑下...哈哈~~~ 我地就係咁另類...人地要溫馨甜蜜o個種感覺...我地就在心中就足夠...哈哈哈~~~ 不過我真係幾鍾意呢張相出黎既效果囉~!! ^^  覺得好似拍左張劇照...哈哈~~


揀完框返去錶位度...都只係用左 12 mins...果然我地咩都快過人...@@~~


沒有留言:

張貼留言