2009年6月3日 星期三

韓國手信

近兩年因為 Shinhwa 既關係...都去左三次韓國...有兩次仲係自己 plan 行程...所以首爾對我黎講都無乜大難度...因為地鐵四通八達...雖然有八條線好似好混亂...d 字又睇唔明...不過只要事先 research 下...定好行程去邊...其實一 d 都唔難...


端午節o個幾日假期...細細佬決定去韓國一轉...我只要請一日假就可以飛去4日喇...不過佢又跟團...我覺得唔駛囉...如果唔係31號 阿 Jin 會黎 HK Fanmeeting...我真係想飛一轉架... 而佢地又唔駛跟d悶團啦~~


今晚出黎食飯...佢地拎埋d手信比我呀...有我至愛既紫菜...辣雞泡魚乾...泡菜...魷魚等...仲有兩樽Skin Food補品...真係多謝晒~~ ^^



沒有留言:

張貼留言