2011年11月14日 星期一

2011-09-03 開心的生日飯

之前講左今年生日朝早要返工...而阿B去整左個3D大口仔生日蛋糕比我...之後返左屋企等夜D出去食飯...

因為明天會過澳門玩兩日慶祝生日...阿B話想剪個髮先...@@~~~ 不過佢次次剪髮唔駛一個鐘就搞惦...所以我就響屋企 HEA 下...

小狗細細就極掛住阿B...成個鐘就就日望住個門口...真係想頒個獎比佢...HAHAHA~~~

至忠心大獎得主係 : 細細小姐!!!



 
一聽到門口有聲就做好準備迎接咁...知你乖喇...!!!!    

影低晒你既樣...等阿B睇到開心下...佢最自豪係有你呢隻小狗咁忠心痴纏......HAHAHAHA~~~




我用公仔引佢玩都無興趣...駛唔駛掛到咁啊?!  哈哈~~~

如果我學到佢一成咁...阿B一定開心C~~~嘩哈哈~~~~~ 我諗阿B心諗: " 你唔成日駁咀駁事窒窒貢...已經夠開心C了" ...嘩哈哈~~~




年年生日收到花...一定要同隻狗仔分享...^^





呢排小狗隻眼仔開始唔舒服...成日都無MOOD咁...令我地好擔心呢...所以幫佢BOOK左 6/9 去睇眼專科......




哈~~~ 我對佢熱情如火...不過小狗對我就若無其事....HAHAHAHA~~~

喂~~~ 我地係永遠既好朋友黎架嘛...你咪咁啦~~~~~~次次叫你望鏡頭就扮COOL喇~~~~




之後阿B返黎...我地就出發去搵飯食喇~~~~

阿B提議去三門仔食海鮮...!!  因為好耐無出去食海鮮了~~~!!!

仲以為佢做好晒準備...哈哈哈~~~~ 點知又唔識路...去到又搵唔到有海鮮檔...你唔係咁樣比驚喜我啫?! 

兩個傻人響三門仔D村度亂咁行...周圍昅...無無聊聊自拍...

原來阿B只係聽某吹水同事講...之前黎過食海鮮...但佢又無問清楚響邊啵...真係比佢笑C我~~

行到身水身汗...邊鬼度有海鮮丫...家下有兩條咸魚就真......!! 

哈哈哈~~~~ 唯有上番車...再去第度搵食...!!   你係咪比緊驚喜我啫?! 




睇獎門人時...成日聽到 " 馬屎洲 " ...原來真係有的...!!  





終於去到大尾篤...見到有排食市...就泊好車...見到太陽開始落山喇...夕陽呀~~~~~~~

我仲一路行一路笑阿B...究竟去三門仔係咪專登玩野?!  其實已經安排好第二度比驚喜我啫?!

佢比我激C...嘩哈哈~~~~ 兩個響度猛笑~~~~




即興節目: 睇日落...HEEHEE~~~~~~~~





之後行去大尾篤一排食市睇下有乜食...我地之前都未黎過...行左一個圈之後...

大把人派傳單...我地響傳單度揀左一個食 " 地中海美食 " ...餐廳名叫 " Portofino "...

一路行我又舊事重提...猛玩係咁問阿B...其實係咪一早準備左去呢間...係咪有驚喜比我啫?! 

兩個人係咁笑...我覺得好好玩~~~ 哈哈哈~~~~


睇左MENU...兩個研究左一輪...決定order :

(1) 燒恐龍骨...係呢度既招牌菜



(2) 燒虎蝦...好大隻~~



本來仲有幾樣想試...不過一陣返去要食蛋糕...所以都係唔叫咁多了...而且呢兩樣既份量都唔少...!!







嘩哈哈~~~ 我的生日大餐...!!  好好味...!! 

 




嗨~~~ 多謝你今日比我既種種驚喜喎!!!  哈哈哈~~~~~ 我好開心丫~~!!
 
而家諗番起都覺得好好笑...!! 

開開心心食完餐生日飯...就打道回府了!!!!



 

蛋糕雪左半日...可以食得了~~!!  雪左d cream 會好味好多~~~~ ^^

 

 



叫阿細合作望鏡頭...佢總係鍾意兩頭擰...八掛本色出晒黎...!!

不過唔緊要...至緊要係你都有份參與...我希望年年你都會比我抱住吹蠟燭呢~~!!!



yeah~~~ 終於捕捉到小狗望鏡頭喇~~~~~合照成功!!!!!  哈哈~~~~



多謝你整左個咁靚既蛋糕比我呀~~~!!!  真係好鍾意呢~~~!!! 



真係整得好似...其實唔捨得落手切開佢~~~!!


吹蠟燭...許左願...切餅喇~~~~~~~~ 




真係整得好好味...!!! 

既然你咁有天份...年年就整個生日蛋糕比我做禮物啦~~~~~~~~~~嘩哈哈~~!!

好味~!!  好味~~!!  





 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言