2011年11月12日 星期六

2011-11-07 醉~~蕭遙...


早排團購。。。買左醉蕭遙。。。不過我懷疑我係買錯左。。。哈哈~~~原本應該唔係買呢間的。。。!!

因為就黎到期。。。所以就搵左BOOK左星期一 (7/11) 去食喇~~~~

間鋪好細...而且好舊下...服務員態度麻麻...又木無表情...



食物上得太快...好快就變涼啦...而且都唔係即叫即整...感覺似整定再HEAT番~~~

而且眼前呢D牒都係爛的...初時我地以為係特色...HAHAHA~~~~




< 冰鎮法國黃金螺 併 日清酒煮鮑魚 >

無乜味咁...@@~~



< 秘製芥辣撈腐竹 >

呢樣幾特別...!!




< 黑松露焗雜菌 >

又係無味...不過好在夠熱...!!



< 日燒飯團 >

裡面係肉鬆...兩個都由阿B包辦...因為我負責食佢唔食既~~牛舌心...




< 燒脆肉瓜 >

一貫的脆肉瓜味...無乜特別~~!!




< 燒和牛 >

呢兩串最令人失望... 無味而且肉好實...!!




< 燒牛舌心 & 燒雞肉串 >

第一次食燒牛舌心...又幾好味喎!!

燒雞串...D 肉好霉下...!!

..


< 黑松露燒豆腐 >

最唔好味的一樣...!!




< 燒粟米>

D 粟米唔甜...唔好食~~~!!





就係咁樣一大盆一次過捧出黎...擺法好似我自己去食 buffet 拎返黎咁~~~



 

仲有燒菠蘿....不過都係唔好食...!!



仲有燒香蕉...好怪!!!


 

全間鋪得幾張檯...真係好細...

阿B後面已經係走廊...距離水BAR好近......




呢間真係超唔惦呀~~!!!

 

 


沒有留言:

張貼留言