2011年11月15日 星期二

近來看過的好戲 & Good show~~!!

< 2011-11-04 港樂 X 張敬軒交響音樂會 >


之前張敬軒開的演唱會都錯過了...阿B去K好鍾意唱軒仔D歌...轉眼原來佢已經入行十年...真係過得好快啊~~!!

今次佢同港樂合作的音樂會...現場演唱真係好好聽...!!

不過今次的座位比較遠...但其實已經係貴價票...@@~~~ 平D既要坐樓上的側面......



比起十年前剛出道的他...而家真係大個仔唔少...!!  仲靚仔左~~~@@~~



我地的位置係最邊邊...@@!!  下面D工作人員成日行黎行去...其實都幾影響睇 SHOW ...

九展的場地真係麻麻地~~~!!



中段時...唯一近D距離望到佢...其他時間好多時都係睇大銀幕...

因為前面的情侶好煩...都唔係黎睇SHOW...成日郁黎郁去...個男既成日烏個頭去個女仔度...

唉~~有冇咁痴纏呀?!  出去先交頭接耳啦~~~!!!



軒仔...係新一代少有的唱作歌手...真的很多材多藝...!!  加油啊~~!!!






< 2011-11-05 中佬40 戇居居之中國隊長 >


今次和一班朋友去睇...不過分開左兩邊坐...

呢套舞台劇係由歐錦棠唱獨腳戲...第二次睇佢個人演出...依然係咁落力咁認真...!!

不過相對上次看的 " 死佬日記 " ...呢套明顯遜色了少計...!!  不過依然係好搞笑...!!

大概 " 死佬 " 內容實在太精彩太抵死了~~~!!!




本來我前面坐左個亞視靚仔的...點知...原來佢坐錯位...@@~~

後黎變左個肥太太...居然由頭訓到落尾...真係搞笑...咁入黎做乜?!  @@!!  唔明......





今次係新伊館睇...對上一次黎呢度好似係好耐以前睇黃子華...真係好耐下...!!

哈~~~ 鍾國洞的中國隊長造型...真係好似大陸人...!! 






< 2011-11-06 那些年......我們一起追的女孩 >


之前同阿B講好想睇呢套戲...本來上次整蛋糕 (30/10) 前可以同班朋友睇早場...

不過之前一日去左挪亞方舟 + 馬灣公園一日遊 (29/10)...實在太累唔想再早起...所以 miss 左......

估唔到呢日阿B預先訂左戲飛...好野~~~終於有得睇了!!  可以去回憶 " 那些年" 了...!! 

又係去左鑽石山商場睇...呢個商場 D 泊車額外優惠都幾搞野下...

10月份著紅色衫或有紅色飾物都可以免費泊3 hrs...

而 11 月份呢...只要身份証上有兩個1...就可以免費 3 hrs喇...可惜我同阿B都無個 1 !!!



用 credit card 雖然要收 handling charges ...不過訂飛好方便...去到唔駛排隊...入咭取票...又快又簡單!!



You Are the Apple of My Life!!!!  


讀書時的光景永遠是最純真...最開心的...!!

無論當時開心唔開心的...現在回頭看...全都是美好的回憶...!!

好多往事回憶...呵呵呵~~~~~~~~~~~ 那些年...真的很搞笑...!!

不知那時的柯騰們...現在生活如何呢...?!   還記得那時的" 沈佳宜"嗎?!  HAHA~~~

其實我覺得有時未開始拍拖的關係...真係最令人回味...嘩哈哈~~~~~ 因為一切都可以由自己幻想......




睇完戲之後...就去左試新野...呢間沙田都有...不過我地都係未去過......




阿B叫左碗 " 豬軟骨烏冬 "...!!





另外再叫一客北寄貝刺身 & 鹽燒雞翼





我就叫左一碗 " 牛肋骨烏冬 " ...都等左好耐先黎...近黎我叫親D野都係黎得慢過人...@@~~~



朋友響 FB 話比我知沙田嗰間水準差左...因為我之前未食過...所以無得比較...

但係呢間D服務態度就麻麻囉...負負氣氣咁...仲要係高級嗰D人...!!!



 

沒有留言:

張貼留言