2011年11月22日 星期二

2011-10-29 挪亞方舟之旅


上個月尾 (29/10) ...我地終於去左挪亞方舟喇~~!!  

兩年前話去話去...一直未成行...今次趁有團購用平價錢入去參觀下影下相...

本來約左國慶去的...不過後黎驚落雨...所以改期...一直拖到月尾...

再唔去...一黎到期...二黎之後都無乜時間可以去喇~~~


阿B D 相又係未執...無相比到我...所以又係要用我部機仔出 POST...@@~~




晨早...真係好似返工咁早起身...跟住我地就去左大埔太興歎左個早餐...好遊閒寫意...!!

我成日唔記得今日目的地個名...阿B就成日玩鬼我...係咁講其他地方名...等我諗唔起...!!

兩個嘈之巴閉...嘻嘻哈哈...人地一定以為我地兩個傻既!!! 




之後搭巴士去荃灣...中途家人B係咁玩電話既 "孤高乜" ...

終於搞到電話 hang 左機...全日無電話用...!!  

比佢笑c我~~~佢間唔中就會搞d 笑c人既野出黎架喇!!!  (仲因為咁...令我失去買心頭好的機會...下篇講...)





 


去到荃灣仲有幾個字先到十點...未有車黎...之後越等越多人.......





之後上車好快都去到...響門口打電話比工作人員...等佢地出黎登記 & 取門票~~~




哈~~~ d 工作人員制服好 sexy 下...@@~~

呢位工作人員可能係新人...見佢成頭大汗搞左好耐...

差d仲搞錯...比錯其他人d飛比我地......


 


終於拎齊 d coupon & 資料...今日會包我地所有參觀的門劵 & 咸豬手餐~~~ YuMmY~~




跟住拎封信去入口處換門劵...終於入得場喇~~~!! 






睇地圖附近都好似都幾大下......今日應該可以順便玩埋~~~


 

入到去...其實影相既地方唔係咁多...好多相都響阿B架相機度...@@~~ 因為我懶影...




我地幾次都係無端端就撞啱睇節目時間...活水奇緣...神舟聖殿......







行勻晒之後...決定去食野先~~~~

餐廳向住沙灘...幾遊閒舒服...

不過呢日黎左班幼稚園生 x 家長團...勁多人響出面行黎行去......




呢個餐有餐湯...飲品 (汽水)...仲有主角 " 咸豬手 " ...

份量同味道都 ok ... 兩個人食都足夠...!!




仲買左我地去到邊都買既磁石貼黎留念...雪櫃上面又多個印記喇~~~~~~~~~



哈哈~~~ 揸住相機係阿B...戴住朵花好嬌俏既咪我黎囉...!!!!!  


下一篇會講 : 漫遊柏麗灣......


沒有留言:

張貼留言