2011年11月14日 星期一

收到自家製禮物@2011開心的生日

我的生日已經過左兩個月有多...趁已經完成6條1朋友的婚禮自家製...遲d應該好忙又無乜精神喇...所以係時候要補補 blog ...!!

早在六月中...阿B報左個銀器製作...今次佢會整隻手鐲...亦都將會係我既生日禮物...HEEHEE~~~

佢自己將個概念話左比阿 SIR 知...之後就開始製作~~~~

大家又要坐時光機了~~~!!   坐穩出發喇~~!!! 



< 2011-06-25 >


呢堂佢踫到有個好同學...大家互相幫對方影下製作過程...!! 

首先又係CUT銀條...再將銀條碌平是所需的厚度...

之後又鋤又揼...又燒焊...全程係力的表現既時間~~!!

今次阿B係整一隻開口手鐲...要將對口揼扁及圓口...真的不容易!! 






哈哈~~~ 我記得上次整戒指時...我響呢個步驟係手腳不協調的...!!  因為隻腳要BUMP氣...手又要揸住火槍焊接...
bump 太大力又會無火...我一緊張就係咁 bump...搞到阿sir 猛叫我慢d慢d...諗番起都好搞笑~~!!!

手腳並用...明顯阿B比我強多了...!!



 

經過一輪又揼又鋤之後...阿B仲鑿左 " SUMMER 2011" 響裡面...!! 

而家手鐲開始成型了~~!!





之後就要開始辛苦的打磨過程...呢個過程真係需要好好心機先得......

上次我整既時候就係缺乏呢D心機...!! 





可能有左上次整戒指既經驗...所以阿B今次完成得比想像中快...未落堂已經完成了~~





隻手鐲的對角口...分別鑿了他的B以及我的J字...HEEHEE~~~





將上次大家的一齊整的對戒放在一起...對我黎講...很有意義及紀念價值...!! 

呢份禮物我好鍾意...!!  因為係獨一無二的心意...!!

多謝阿BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB~~~~~~~~~~~






相關閱讀:


2011-05-07 一起打造的戒指

沒有留言:

張貼留言