2011年11月20日 星期日

六條一的大日子~~!!




2011-11-11 這六條一的大日子...是好朋友和佢拍拖多年的女友拉埋天窗的大好日!!!

呢日天公造美...上天很眷顧這日子的新人...早幾日還落大雨呢~~!!  今日氣溫又好...天色又好~~!! 


一對新人安排左六點做証婚...所以我同阿B就請左半日假返屋企裝下身...

順便早D去幫佢睇下D 用品搞成點...到左之後...發覺一切都安排得好好呀~~!!

D 檯咭擺得好順利...Photo corner set 好晒...Reception 亦佈置得好靚...

個場好靚呢~~~~ 不過令我地有點意外係個 backdrop...我地仲以為係用佢地個 logo 黎整添...

阿B仲話早D幫佢地用 foam board 整埋...!!  不過而家都好靚呀~~~~~~~~~~~~~!!

嘻~~~ 見到我地幫佢地整既自家 DIY 響現場出現...兄弟姊妹們都用上我弄的貓仔襟花手花...真係好感動...!!

新郎哥真係用左我整的襟花...嘻~~~ 好開心...!!

個個都覺得個人情箱好好玩...因為時間關係...入人情時影唔切相...嗚嗚~~~~





之後見証到佢地兩個宣誓...律師宣佈佢地為合法夫妻的一刻...真係好感動呢~~~

恭喜晒你地呀...!!!  要相親相愛啊~~~~!!!  ^^

新娘的花球好特別...好靚呢...有朋友見新娘暫時放底個花球...仲即刻影相留念~~!!

第一次正式和新娘子見面...佢見到我仲即時認出...仲多謝我地幫佢整D婚禮用品...真係好開心..!!

其實佢地咁放心交比我地全權負責...無乜大過問...亦無乜要求...任我地發揮!!

得出結果能令佢地鍾意...新郎哥的姐姐仲問係咪我整...得到的讚賞...真係忘記左幾辛苦了...!!

整襟花手花其實整到手指都痛呢~~~ 阿B CUT 咭都CUT到佢手痛... @@~~!! 

當晚每見新娘子一次...佢就多謝我一次...傻妹~~!!   能夠幫助朋友...係我地榮幸呢~!! 




新娘子呢晚好靚呢...條條裙都好靚...身型高挑真係著咩都好睇...!!

本來我地響佢著婚紗時合照架...班朋友囉...又話轉頭少人D先影...邊會有少人時間喎!!

終於我叫阿B一齊去影...點知行到一半時...新娘子要入去換褂...嗚~~~ 我好鍾意佢套婚紗呢...!!

之後佢著套藍色晚裝好靚呀...不過...我企埋佢響身邊顯得又矮又肥...oh~~~!!!  要減下食先得...!!!





1 則留言:

  1. 我企埋佢響身邊顯得又矮又肥...oh~~~!!! 要減下食先得...!!! <--- 你講緊我呀??? ~~>_<~~
    [版主回覆11/22/2011 11:11:30]我真係肥左好多...食埋日本...就真係要減下食先得...!!
    屋企人已經投訴我喇~~~hahaha

    回覆刪除