2011年11月3日 星期四

2011-10-30 十個朋友一齊玩整CAKE~~

星期日 (30/10) ... 因有位朋友仔想整個蛋糕比佢女友...做 " 紀念日 " 的驚喜...真係好感動呢~~!! 

所以我地成班人就包班陪佢一齊整喇~~~!!  真係好壯觀...第一次十個朋友一齊上堂...!!

課室好熱鬧...個個都嘈嘈貢...好好玩...好搞笑...兩個男仔做起蛋糕上黎...都似模似樣架~~!!  而且仲好努力添!!

特別係有特別任務嗰位...睇得出佢好用心...Miss 教既手勢都好記得...我掛住影相轉頭都唔記得 Miss 點講喇~~!!




第一次三個爐一齊用~~~!!! 





今次 Miss 整定一個蛋糕比我地試食...真係好好味啊~~!! 

本來我地呢班整兩款蛋糕的...食完 Miss 個蛋糕之後...

原本整 " 朱古力軟心蛋糕 " 的半數人...都轉晒呔整 " 榛子咖啡朱古力趣趣 "!!  哈哈~~~

呢個蛋糕真係幾好味的~~!!


 

食完Miss的美味蛋糕之後...響等待自己個海棉蛋糕出爐既時間...

我地又發揮無聊精神...又影大合照...哈哈哈~~~~



 


經過兩個多小時的奮鬥...大家既仔女都誕生喇~~~

睇下 d 蛋糕 bb 幾靚...似晒佢地 d 爸爸媽媽架~~~!!!

蛋糕多過龍...要企櫈仔高抄先影到全相~~~!!





十個人整九個蛋糕的壯舉...終於完成喇~~~ 個個都整得好有特式...好靚呀~~!!!




有公仔嗰個就係 " 特別任務 " 的作品了... 佢第一次整蛋糕已經整得唔錯呀~~!!







呢個就係我既作品... 味道真係唔錯啊...開始對朱古力蛋糕有點改觀...!!




開開心心玩完一個下午...大家高高興興拎住作品影張合照紀念下~~~ 好難得的一日呢~~!!



1 則留言:

  1. 開始對朱古力蛋糕有點改觀??!! 哈哈~~~
    [版主回覆11/14/2011 12:27:28]唔苦既朱古力可以接受..haha

    回覆刪除