2011年11月21日 星期一

2011-11-13 尖咀燈飾 & 大吉居酒屋

上星期日 (13/11) ... 知道尖沙咀燈飾開晒...所以我地決定出去逛逛趁熱鬧...

阿B近黎好唔得閒...未得閒執相...所以佢D靚相未有得 POST...唯有用住我部機仔影嗰D先啦~~~



舊同事T 早兩日去左... 佢 Line 我話比我知幾多人...想影個無人既都幾難...!!

我就同佢講 :  " 唔怕..!!  我地影 People Story 啦!!  "  hahaha~~~  

果然真係人山人海...!! 



首先我地去左 1881 嗰邊...今年係以馬車為主題...都幾靚!! 

不過我都係鍾意上年的佈置多dd .......




 


之後行去海港城嗰邊...真係勁多人...幾難先入到去...但係居然唔見巴斯光年...?! 

少左個靈魂人物總係覺得差了少許呢~~!!!  

全場至多三眼仔...細細佬見到一定好開心...男人老狗鍾意三眼仔~~!!  @@~~~






成個場充滿色彩...令人感覺開心....襯晒聖誕節~~~!!!





今年的天花佈置...我覺得比人好混亂又眼花既感覺...!! 

D 波波唔知係咪舊呢...都影唔到倒影既...!!!!  等我仲望住上面係咁V 自拍添~~!!!


而巴斯光年只可以響積木上搵到蹤跡~~~!!   唔通製作太高成本...?!  嘩哈哈~~~~





真係人山人海架...要迫埋去影都幾辛苦下...!! 

有朋友日光日白去影...就無乜人...任擺 pose 都得...!!





三眼仔聖誕樹呀~~~~ 好迫呀~~~哈哈哈~~~~ 辛苦晒你地喇...要企響度差唔多兩個月呀~~~!!





影完一輪之後...又搭船過海搵野食~~~!!  





途經 IFC ...去左蘋果店朝聖...!!  

蘋果店的設計真係好正...希望無左靈魂人物之後...依然能夠 keep 住就好了~~~!!  我至愛白色用品~~!!!



不過今次只推出 4S ...令家人有點失望呢...!!! 

哈哈~~~佢成日話等 5 出...嗰晚仲蒲住睇網上發佈會...居然唔出...搞到佢訓唔著...HAHAHA~~~



本來想影埋 IFC 的聖誕佈置...不過 BOOK 左食飯...差唔多夠時候...所以放棄了...

下個月希望有機會再黎過...!!!





今晚 BOOK 左大吉食飯...經過蘭桂坊...好熱鬧~~~ 做緊嘉年華~~!!

好多人拎住得意的啤酒杯周圍走...好有氣氛呢~~~






行左一個圈...差唔多要上去食野喇~~~~






上到大吉...仲要等多陣...因為第一輪要清場 & 清潔...!!

不過好快就入到去...但係 ORDER 的食物就等左好耐先黎...!!

食物普普通通...魚生太多魚...阿B唔食...所以所有魚的部份由我包辦...好飽!!!



 

 

平時唔食蠔既我...今次試食左兩隻...熟左既蠔其實都幾好味...不過我都係唔太好...!!

個蟹粥令人幾失望下...隻蟹毛仔非常細...而且都唔夠一隻...而且粥入面都搵唔到蟹肉...腐竹就有~~!!





食飽之後...就回程返屋企喇~~~ 屋企的小狗一定等得唔耐煩喇~~~~~~~~!!! 


期望十二月再影多次燈飾~~~


今年沙田的燈飾都係麻麻地...唔通各大商場開始縮皮...?! 





沒有留言:

張貼留言