2011年11月24日 星期四

2011-11-19 我們拍拖十N週年節目~西貢行





上星期六 (19/11) ... 差唔多全港市民都知係 TVB 的台慶日...

而只有我們的朋友先知道呢日...係我和阿B拍拖十N週年紀念日!! 

哈~~~ 想當年呢日...我地係食住出前一丁雞蓉麵...睇住台慶節目......好懷念...!!  真係難忘的特別日子!! 


今年決定呢日要同埋細細一齊渡過...想帶埋佢去西貢玩~~

不過之前幾日成日落雨...我仲同舊同事達人T話 : 快D幫手叫太陽伯伯星期六開工!! 

終於朝早已經開始有陽光...真係好開心...行動可以照舊!!


放工之後...去朋友屋企附近拎埋佢地對結婚公仔...就返屋企帶細細闖入西貢喇!!


小狗細細今日好開心...又好興奮...!!  有得玩...任何人都開心...!!  好過自己一個匿響屋企啦~~~

阿B近黎欠我好多相...不過算啦...佢咁忙...有時間都比佢休息下啦~~~!!

所以今次D相又係我架相機仔的傑作...我影相...有冇進步左DDDDDDD呢?? 



小狗細細一貫作風...做跟得小狗...成日痴住阿B...行到邊跟到邊...

初時仲成日扭抱...好搞笑...好似一個痴情太太成日纏住老公咁...嘩哈哈~~~



比水佢飲都唔飲...要面對面望住阿B...認真痴情~~!! 






跟左阿B一輪之後...小狗開始對附近環境好奇...開始自己周圍逛喇...!!

有時仲要越叫越走...要走去 " 的" 佢返過黎...!!!




沙灘有位熱心太太...見我係咁用相機影細細...

佢主動話幫我同細細合照...而阿B就響不遠處影人地影我地...@@~~~

好搞笑~~!!




呢兩張相好搞笑...佢地非常之合拍~~!! 




今日好多人撩細細玩...佢又來者不拒喎...引到D人好開心...係咁同佢合照...

呢個小妹妹好鍾意細細...係咁撩佢玩...

佢D屋企人叫妹妹抱抱細細...阿細一聽到 " 抱抱" 居然走去阿B度扭抱...個個都係咁笑...哈哈哈~~




細細又成日認錯著牛仔褲D人係阿B...真係比佢笑C丫~~~~





今日阿細有個大躍進呀!!   就係主動走去水邊玩呀~~~ 完全唔驚水!! 

唔知下次再黎...佢會唔會落埋水呢!?  下次帶定毛巾先得!!

佢響水邊來來回回咁行...好得意~~~




行出一堆腳印仔~~!!  




佢係咁行出行入玩左好耐下...好似好忙咁...

有時仲會越行越出...好似電視劇D人自殺咁行出海...@@~~

最後驚佢濕身無毛巾抹身...所以要叫佢返轉頭.......做乜今次咁夠膽呀??!!




之後又想走上人地隻獨木舟喎!!  而且仲跳過之槳...比佢笑C我地丫~~~~



細細似乎開始鍾意行沙灘喇...上年帶佢黎時...佢唔鍾意行落D沙度...唔知係咪覺得拮腳板呢?! 




哈哈~~~ 睇下隻腳仔玩到濕晒喇...!!



呢日既天氣非常好...不過都有D熱...所以都唔可以逗留咁耐...其實我地響度都兩個幾鐘LU...



之後行番出碼頭...小狗開始想人抱...最後比佢成功...阿B抱住佢行...

真唔明...隻隻狗仔都自己行...呢隻特別痴身~~!!



行到咁上下...居然踫到一群牛...唔知點解會行到黎呢度呢?!  @@~~~

有十幾隻架~~!!



 


玩到太陽落山...要去搵野食喇~~~~!!!




黎西貢有樣好...就係可以帶狗仔黎...之後又可以響附近餐廳食野...

雖然要坐室外...已經好開心喇~~~~!!! 

 

沒有留言:

張貼留言