2011年11月14日 星期一

驚喜的蛋糕@2011開心的生日

兩個月前的生日當日...阿B BOOK 左相熟的教整餅導師...準備去向難度挑戰!!

今次佢整既係 3D 大口仔蛋糕...!!

今次行動我係好清楚知道...

不過都相當有驚喜...因為...佢真係第一次整蛋糕...仲要學人唧 cream ?!

我就想睇下佢會玩成點...!! 

9月3日...佢載左我返公司之後...就出發去整餅喇~~~~~~~~~~~

今堂得佢一個人上堂...變左 Miss 同佢一對一...非常正!!!

而且Miss仲好好人...幫佢影低紀錄呢個歷史性時刻!!! 

睇相好似似模似樣...其實佢話好緊張...哈哈哈~~~~






要整3D蛋糕...首先就係要整左個海棉蛋糕餅底先...!!





等待焗蛋糕的時候...就要準備定裡面的生果餡了~~!!





阿B CUT 芒果...有佢獨特的方法...Miss 都話第一次見人咁cut....haha~~~ 不過係一個好方法!!





之後Miss 就拎左d牛油紙同埋3D大口仔蛋糕既相出黎...!!





蛋糕出爐喇...!!  真係焗得真係唔錯...好靚仔~~!!   估唔到佢第一次整都OK喎!!! 





之後阿B就要開始打忌廉留待一陣批盪個蛋糕~~!!



 


當時我都未學整個3D蛋糕...後黎至知整3D蛋糕既方法...@@~~!! 

估唔到居然佢學識整先...後來到我整時...仲扮起師傅咁話我應該點點點整...點點點唧cream好d......

 





將個蛋糕整左幾層加入生果餡之後...差唔多成型...就要響塊面度印出眼口鼻...方便唧cream~~~

哈哈~~~大口白面仔呀!!!





之後就要溶d朱古力...用黎唧大口仔d 頭髮~~!!





Miss 叫阿B 畫頭髮起稿先...佢居然話唔駛...因為對左幾十年咁話...!! 





佢真係就咁唧落去...@@!!!   佢話唧CREAM 唧到佢手都震呀~~~ 而且佢仲用細咀...真係唧左好耐...!!





3D大口仔生日蛋糕就黎完成喇~~~~~嘻~~





哈~~~ 當我收到個蛋糕時...真係好驚喜!!   真係估唔到佢超額完成!!!!!!!!! 

真係整得好靚~~!!





仲有時間買埋花...之後響沙田接我返左屋企先...因為個蛋糕要雪左先食得...而且當日好熱下...!!





今個生日真係好開心...無諗過佢會應承我整蛋糕...而且出黎係好靚!!!




Miss 知道係我生日...所以仲寫左張咭仔比阿B帶比我...真係好感動呢~~~!!

原來Miss係遲我幾日生日添呀...佢9月6日呀!!




 
好鍾意呢個3D大口仔生日蛋糕...真係好難忘...好開心...!!

 




之後食完晚飯返黎切黎食...真係好好味...個蛋糕好鬆軟!!!!!!  



 

2 則留言:

  1. 好鬼正呀~個蛋糕好令~好sweet呀~^^
    [版主回覆11/21/2011 14:30:59]我真係好鍾意呢個蛋糕...都估唔到佢整得幾好...收到真係開心左好耐呢~~~^^

    回覆刪除
  2. 好SWEET 呀~~~ 甜到漏晒喇... 哈哈哈~~
    [版主回覆11/22/2011 11:07:38]有冇想嘔既感覺?! ahahahaha~~

    回覆刪除