2009年5月1日 星期五

羅浮宮揀衫日

今日約左羅浮宮12:00揀衫...之前上網睇過下...um...心水都係 suki 系列的...因為新d嘛...唔通揀李嘉欣咩!? 


其實影城唔係好大...門口已經係幾個景 @@!!  真係佩服!!  影出黎真係睇唔出!!


上左二樓...一坐低個 sales 就比左幾本相簿我地睇...叫我揀六件婚紗六件晚裝黎試...仲放低埋suki同老孫o個本影集...話 suki o個d未放落相簿...


睇左一輪...其實無乜驚喜...可能睇得出面太多喇...而且之前又影過...揀過又試過出面好多次衫...變得好似麻木左咁...終於係咁掀係咁掀...搵d未著過未試過既款...


終於搵左件小吊帶型...莊思敏's 層層裙...suki's 花花裙...suki's 蝴蝶裙...仲有兩件都唔記得咩款...因為著起黎唔係咁鍾意...小吊帶o個條著起好瘦...不過唔想揀舊款...所以試番suki o個件...花花裙一著就好鍾意...因為幾襯我...而且呢d款我唔會揀黎擺酒著...所以就呢件!!  跟住試埋條層層裙...幾 young look...橫惦未著過呢款...而且一定唔會揀黎擺酒著 (又係呢個原因)...所以就要埋呢件!!  之後sales拎左件掛頸既比我試...um...好唔得...著得我好大隻呢!!  終於兩件婚紗都揀晒!!  我都覺得我效率超高@@!!! 


***


呢條就係花花裙...一睇就好鍾意!!  著起黎我好似女仔左好多!!  加埋呢個理由...就呢條!!  不過到時我想唔要手臂o個舊...好似好阻訂咁...試衫時無試到呢舊野!!



呢條就係類似o個條層層裙既下身...實際個款唔多記得...不過係有小拖尾既!!  而呢條無揀黎試...因為裙前面d粉色花花...好似痴左好多垃圾o係身咁@@!!  不過上身幾靚的!!



之後睇埋d晚裝...um...真係無乜揀得落手...又係搵d唔會擺酒著o個d...終於好難先揀到四條...其中兩條係 suki's 系列...


首先試呢條...um...著起都ok好睇...不過 d 黃花好殘呢~~~突然心諗...比人著黎影相d 衫...究竟幾時會洗一次呢?!  @@~~ 我懷疑係唔會洗!!



之後試另一條...都唔記得咩款...好似紫紫藍藍咁...不過感覺好似好舊款...所以即 out!!


再試埋 suki o個兩條...


呢條著起黎瘦d...都幾清新下...不過之前響巴黎婚紗著過條類似呢隻色...雖然一致好評...影相出黎效果好靚架...而且會著得個人幾精神咁...不過唔想太重覆類似...所以只好放棄~~~



最後試呢條...係我心水之一...不過 d 蝴蝶開始舊喇...因為我未試過呢隻色...響無乜選擇既情況下...揀左呢條...著起黎好似無乜收腰咁 @@!!  要努力 d 先得!! 



綜合今次揀d衫...全部都唔係成熟款@@!!  (扮 young?!)  所以我會要求個化妝造型師幫我 set d young d...化d young d 既妝...哈哈哈~~~


不過朋友都話我唔o岩成熟 feel...可能我個樣低 b...加上面圓圓...而且行為又粗魯掛!!  ~___~"  著起似男人扮女人多d...所以 d A-LINE款...佢地見親都話唔o岩我...!!  但係我鍾意呢d款多d啊!! ><" 


今次呢幾件...仲令我有番d自信...全部拉得埋拉鍊呢!!!!   完全唔駛用布扣針啊!!!!  哈哈哈~~~ 不過近黎係瘦左少少...無咁水腫~~ 但係好似一直無再瘦過喇...而家驚隨時反彈!!  但阿B話...唔知係咪因為Suki胸大...所以件衫闊d...車...關乜事o者...呢幾套新款既有幾件架!!  > <"""

***


個sales幫我試身後...話我個 girdle 有d鬆...問我有冇興趣響佢地度買...可包改...不過我拒絕左...我話我減緊肥所以鬆!!  哈~~ 係真架喎!!  而且我扣到最出...係鬆d既...


之後又拎d package出黎...問我地駛唔駛訂埋花球...裇衫...乾濕粉撲...假眼睫毛之餘此類...我地本著一蚊都唔加既信念...咩都唔要!!


再跟住又拎部手提dvd出黎...播suki同老孫拍攝花絮比我地睇...要二千幾啊...cut出黎好似 3-4 mins...我又唔係明星...o個3-4mins唔駛咁貴...!!  而且上次巴黎婚紗已經加送左呢d拍攝花絮比我地...都唔駛 $$~~ 擺酒時播唔到咁多野喇~~~ 我又無乜fans...呢d making of 既野唔駛啦~~


不過我諗係公司規定要sale以上既野...其實個sales都係好似順口up...順手拎出黎咁...都無迫我地買既意思...話唔要佢都好爽咁...仲問我地用既係真花定絲花球...叫我地去買d頭花...而d乾濕粉撲同假眼睫毛可以去卓悅sasa度買...


成個過程好輕鬆好愉快...全程包埋等只係用左個半鐘...非常暢快!!


可能今日係假期...好多對新人響度影相呢...!!  比起巴黎婚紗...呢度環境普通...而且化妝的位置好似好迫咁...上次我地係貴賓級呢~~


希望16號拍攝順利...天氣良好就好喇!! 


個package係送中式拍攝...不過買相就要另加 $$...有件中式幾吸引...類似而家好興o個d新潮褂...我幾鍾意...如果有得揀呢件黎影...我就加 $$買相...呵呵~~ 而且我鍾意suki呢個頭...直覺上覺得幾襯我...um...可能大家都係面圓圓似 pizza啦~~~



 


 


沒有留言:

張貼留言