2009年5月25日 星期一

羅浮宮揀相日

今晚約左CDL睇相...放工落大雨又遲左走...所以我地響公司下面搭 taxi 直出九龍塘...呃...唔係好先兆呢~~咁快要駛 $$ !!!


個的士佬係口水佬...全情係咁同我地吹水...唔同佢講野時...佢自己都不斷講講講...噓~~我地想商討揀相策略架嘛...係丫...我地剛剛先記得未有共識呀~~ 最後落車入去時...阿B話維持原判...即一張都唔加...不過我話~~睇下點...哈~~ 上次影相時...你夠話 $1 都唔加啦...你又加 $ 換衫...又買左set 2R 相啦~~


***


去到已經有好多人響玻璃屋度揀相...都無晒位喇...我地只有響大廳度揀...不過仲有人影緊相...d大光燈好殘眼...d燈時開時關...睇相時睇到我眼都花...


聽過下CDL點比相人揀...不過我地有揀相經驗...而且覺得好過用電腦揀呢...上次用電腦揀...又係咁分批比你睇...仲混亂添...因為實在唔記得揀過乜...好易重覆差唔多既款...今次實物在手...先睇晚裝相...我地首先好似玩潛烏龜咁將同類既放埋一齊...跟住再睇邊d唔順眼就即 foul...晚裝影左好多景...仲好...每個景我地先留一至兩張...


之後睇婚紗A(園景), 跟住婚紗B(室內)...女單人...男單人 + 對相...中式...effect相...大概有二百幾張...揀既時候完全無難度...兩個都幾決絕... Fiona 睇到眼都突埋...我地快手到咁...


第一輪已經好多唔要...因為太多景啦...同一景又影咁多張...所以揀大家都覺得對方順眼既... 一張effect相都唔要...要佢還原!!  呢d effect我咁豬都識整啦~~ 我發覺阿Lam講得啱...我拎花球一係好似渣住流星鎚...一係好似渣住支咪訪問人咁...拎到好hea...係完全另類拎花球法~~哈哈~~ 而且叫我地扮情深錫錫呢...兩條友豬咀到丫...錫得好難為咁...睇到想嘔...反而影d搞搞貢o個d...我地兩個就上左身咁...因為呢d 搞怪pose就係平時既我地...但係又無理由揀晒呢d... ~__~"  咁同平時影相有咩分別?!


***


有幾個景我地係一張都無揀的...例如: 紫色benz (人太多就唔到鏡頭掛...只係影左我地坐響架車裡面囉!  得一張影到外觀...不過又怪怪地...我最鍾意紫色呢!! 一張都無 ><")...露台 (由地下影上黎...雙下巴四方面現晒形)...大堂樓梯 (條拖尾裙都擺得唔好就影...)  書房 (可能到尾聲...之前又等左半個鐘有多先入到去影...所以影同被影既都好求其...)  花花欄杆 (無張覺得順眼)...大概係咁... 所以範圍又縮小了...


Fiona 一路都數住我地大概揀左幾多...成日問我地點解呢d唔揀o個d唔揀...我地話呢度影得肥啦...頭髮亂啦...pose唔自然啦...佢話有得執...@@~~ 下~?!


4個造型...揀得最多既係園景...因為覺得影得係最好...晚裝就比睇版時好d...反而之前覺得麻麻既室內造型...出黎既效果又幾好喎...我之前仲猛依依俄俄話阿 June 化得成熟添...中式都幾好...不過我太粗魯了...完全無女性味道~~ 對中式大口仔影得咁少!!! 


***


終於經過幾輪睇完又睇又foul d 之後...剩番 43張~~ 即係揀多左 11張...o個一刻...我地仲以為好醒守得住添... 如果只係買相...我地比多千幾蚊就走得了!


之後 Fiona 開始催眠式...一大堆數字...提出好幾個方案...總之就係 $$$$ !! 


一聽到咁多數字...個人就開始迷糊...又叫你做coating (做大本既送埋細本, 唔做coating及無蓬又真係唔靚既)... 送多幾張相比我地入埋落相簿...又話買相又唔包執相...總之算盡你心理...響催眠既情況下...而家將先前既散相取消晒...入晒落本大相簿...20 x 30 油畫照舊... 8 x 10相架照舊...情心美集照有...送左8張 2R銀包相...一本 10 x 14 水晶無蓬相簿入 48相..一本 5 x 7 相簿 入20相... 提名布照舊...感覺好似少左好多野咁...@@~~


埋單 $8,000 !!!   點忍手都要比八千~~  財散人安樂~~ 失守啦!! 


之後寫地址八月中左右送貨...我地住村屋唔知識唔識送黎...原來Fiona住我地附近條村...佢話無問題~~


佢問我地幾時婚期...我地答10月18日...仲順便問埋佢...其實可唔可以 e-mail d files比我地先...因為想拎去整d無謂野...佢好爽快話可以...叫我地寫個 e-mail 比佢...咁我地又問佢...其實可以send幾多張呢?!  佢話幾張啦...大概六七張...咁我話不如十張得唔得?  佢話公司其實唔可以send咁多...但係佢都 send 比我呢!!  不過佢話d files係壓縮左而且係未執相的~~ ok丫~~應承十日內send比我地呢!!  希望佢可以快d啦~~ heehee~~~


其實都貴啦~~~不過我地懶又費事煩...所以通常我地都係有頭威無尾陣~~ 失血收場!!


我地全程只係3個幾鐘...係最遲黎揀又最早走既一pair...其他仲傾緊呢...我見有對帶左伯母黎...個新娘仲好認真咁響每幅揀既相後面簽名 @@!!  咁認真?!  我地係咪太求其呢?!?!?!?!


***


出左CDL...一出門口...阿B就話 : UM...駛左好多 $$ 啦...仲諗住同你去台灣影添...而家無啦~~!!  哈~~ 因為我影完呢輯o個晚成晚依依俄俄...可能阿June令我連番受挫...又成日覺得影得唔好...加上o個8張相版好似麻麻...一路好唔開心...不過今日當第一眼d相...雖然唔係真係好靚好靚...但係當你認為無希望時...變成有點驚喜o個種心情...真係好難形容o個種感覺呢~~~ 佢見我笑住走...咪笑我囉...話我之前猛依哦...自己拎黎唔開心...^^"  唏...我係咁膚淺架啦!!  發洩左我其實都無野啦!!!!


呢兩張就係我依依哦哦既2R相版喇...屋企無得 scan...唯有用相機影出黎 @@!!  還有一些結婚照...好有興趣分享...可留言 add 埋你做 blog 友 ^^



婚紗相影夠啦~~~ 要留錢去衝出亞洲呀!!   豬流感快d走啦...!!!


***


好耐無搭過巴士...嘩~~駛唔駛咁凍呢?!   我一路震到返大埔呢!!!  而且發覺係未食晚餐架!!!


 


6 則留言:

  1. 點解其他人要喺相後面簽明﹖
    幾好呀﹐有10張相版﹐收倒記住 post 出嚟呀﹐好想好想睇呀~﹗
    [版主回覆06/02/2009 01:13:00]o個個女仔揀左幾多相架...
    我估佢驚個sales溝亂所以響後面簽名掛~~
    收到會post...不過Fiona話 file size 會係好細而且係未執相既...
    你揀完相記住問個sales e-mail 部份相比你呀~~我見好多都會應承架~~

    回覆刪除
  2. 我今晚都出哂血啦!! 埋單10,000....
    開頭都你諗既一模一樣....
    最後.....都係.....樣樣都係錢
    我叫BF做醜人, 因為我都唔識拒絕人既!!
    最後仲要俾佢哦!!!!!!!
    我既terms同你差不多, 一大兩細....真貴..
    BTW 你影既相好靚啊!! 我就冇相啦!
    攞到相後, 再同你share la !!
     
     
    [版主回覆06/02/2009 01:16:00]係啦...幾冷靜都會失手架...除非真係影得好衰啦~~
    有時真係唔捨得唔要...之後又比個sales轟炸式依依俄俄咁...好易無左理性...@@!!
    好丫...你記住到時比我睇啊 ^^  係咪八月中左右收相呀??

    回覆刪除
  3. 有相快d貼出黎呀,好想睇呀~
    [版主回覆06/02/2009 01:17:00]收到就會post啦 ^^  你咪嘔就得啦~~哈~

    回覆刪除
  4. 好呀﹗多謝你嘅 tips~! 細張點都好過無﹐如果唔係真係等到頸都長都掛住D相呀~﹗
    [版主回覆06/08/2009 00:10:00]你趕得切響婚禮前收相嗎?
    最好提一提個 sales 啊~
     

    回覆刪除
  5. 你之前有無upgrade coupon呀?
    [版主回覆06/26/2009 09:03:00]有啊...如果唔upgrade就只係得幾張相紙...一張畫布...
    所以用 $5,688 買一個 plan 加埋 coupon d 相...total 先有 32張咋~

    回覆刪除
  6. 我上星期日影左lu,不過去到園林景個時落雨, 最後要再係 28/10 再補影園林景. 不過我個日都幾開心ga. mua 係ruby , 而影相就係 sam. 佢地都幾有心機ga. 我好緊張ar, 唔知影成點lei ?

    回覆刪除