2009年5月12日 星期二

修眉及染髮

約左 Lancome 6:30 修眉...因為 Jennifer 放緊大假...所以搵第個幫我修...um...呢個修得好痛呢...而且叫左佢唔好修太幼...佢又唔聽~~ !! ><"


之後佢問我有冇野要買...我一話無...佢就搵第個同事 follow up我簽名...自己去左無聊玩化妝掃...你駛唔駛咁現實呢?  @@!!!


返到屋企...阿B幫我染髮...呵呵~~~好多時都係佢幫我染的...佢手勢都 OK架!!  咁又慳番唔少喇!!   佢自己都染埋一份呢~~~ 我既係紫紅色...佢係金銅色...不過染左之後...兩個既髮色都深左喎!!  都ok喎!!


沒有留言:

張貼留言