2009年5月26日 星期二

Facial

自從上次試妝後...mua 話我塊面極需要補濕...不過懶惰既我...響屋企又懶做 mask...出去做 facial 就更懶...


響又一城做o個間...通常都唔會預留位比我...只間中打黎問我有位呀做唔做...基本上一年都做唔夠六次...幸好塊面除左係乾d之外都無乜大野要整...所以養成我可做可唔做既心態...


上次問開同學仔做開沙田o個間美容院...價錢都ok既...而且近...我又貪有伴有一齊做可以有人督促下...所以 就 join 左 20 次 package...如果我勤力d 應該還可以補救掛?! 


而家做左一次...手勢係ok既...不過我唔鍾意個o個位阿姐成日 sales 我野囉...做 facial 我唔鍾意有人響度依依俄俄...更唔鍾意狂 sales 野...我有需要我會買唔駛你講~~ 我雖然有時係迷糊 d ...不過對於呢d我都幾立場堅定的!! 


所以我鍾意去又一城做...真係好舒服...一個人一間大房...鍾意就同美容師吹下水...攰既時候又可以訓下...兩個鐘係完全享受...而且咁多年...一樣 product 都無 sales 過我!!!  呢個係 main point!!!! 


***


第一次去沙田做...間鋪好細間...感覺侷促...四張床...好迫...而且張被...um...我唔鍾意d花花被...好大陸 feel...仲叫我換佢地d衫?!  唔駛啦...我又唔駛你按我個身!!! 


幫我做 facial o個位阿姐...一開始我已經好唔滿意佢...唔係佢既手勢...係佢把口...而且有d 想呃我既成份...明明講好我只做深層清潔護理 (即去死皮及黑頭) 加做機既精華導入...佢又話我應該做美白護理...唔係嘛?!  上次咪講好囉...仲係你同我傾o個喎?!  而且我已有精華導入...仲做美白護理做乜呢?!  所謂美白護理係o個個 mask 倒膜有美白作用咋!!  而呢個又要加多 $50 一次的!!  我未做已想我加錢?!  我堅持唔改!!


之後一路做又問我修唔修眉...當佢知道我去第度比 $$ 修眉時又串我...話佢呢度 $60 咋...叫我比佢賺好過比人呃...我真係好忍佢把口...我話唔駛佢修我條眉...佢係都要修...我條眉係麻煩我自己一向都知...所以咪搵人修囉...終於佢又搞到起角...嬲到我死...!!!


到按摩時...我話唔駛按兩額角位置...因為我呢個位好脆弱...佢又唔記得...按左野仲好死大力...我即時叫 stop!!!!   搞到我第二日仲好痛...><" 


一路做佢一路彈我皮膚乾...唔乾我駛咩黎做呀??  好彩我唔係滿面斑滿面爛瘡o者...如果唔係實比佢哦到我喊都似啦!!!


終於做機既部份...都係拎部野響我面度好似燙衫咁...一時熱一時凍咁燙黎燙去...佢話做左一邊面比我睇下效果...唔駛下話?!  但佢好堅持...叫我訓響度渣住塊鏡望自己個樣...我話無分別再合上眼等佢繼續做...好明顯我既語氣係好唔滿意佢呢個做法啦~~ 佢仲繼續堅持叫我睇下有乜分別...我話 : 我只係覺得我對眼好紅...而且塊面好油...其他唔識分!!  佢先好尷尬繼續做...不過佢又開始 sales 我做 eyes treatment ... 我再無理佢...!!


實在太煩...!!   老闆娘睇得出我做完之後勁唔 like ...黑晒面!!  同學仔話因為呢個女人係新人...所以會係咁 sales 野!!   下次再係佢做...我會扮聾扮啞~~


同學仔因為勁多暗瘡...所以次次做完 facial 都會紅晒塊面...佢見我頭髮又唔亂塊面又無野...問我點解咁乾淨?!   我塊面其實係乾d...個鼻有黑頭...至難搞既都係對眼之嘛!!  所以又一城既 Connie 成日讚我皮膚好...唔係因為佢讚我既關係...我真係覺得 Connie 係有heart 幫我做多 d!!  而o個位 Winnie 真的只想賺多d佣囉!!


 


沒有留言:

張貼留言