2009年5月8日 星期五

油脂粒

近呢兩個月...右眼下面出了一粒油脂粒...真討厭...仲要響呢d當眼位!!


自己唔識搞...上次幫我修眉既 Jennifer 叫我搵美容院搞搞去...今晚做 facial...就請 Connie 幫我搞搞先得!!


其實我覺得 Connie 唔想幫我搞...不過唔好意思推我!!  佢猛話好痛架喎...會腫架喎...或者因為太近眼啦...所以佢都驚容易發炎唔多敢幫我掛...不過係得佢幫到我咋...所以我堅持唔怕...哈~~


佢幫我清完黑頭就開始搞喇...真係好痛呢...之後佢幫我用機消炎...佢手勢又幾好喎...完全搞惦呀!!  呢兩個多月既困擾無左喇!!!  好開心呢...不過...好痛呢!!  隻眼好快消腫呢!!


好野...影相o個時唔駛煩呢粒討厭的傢伙了!!  yeah~~yeah~~~ 唔該晒 Connie 啊!!


沒有留言:

張貼留言