2009年5月19日 星期二

皮膚好痕啊!!

今日無返工丫...因為實在痕到無教好訓...成對手起晒紅點...條頸又係呢...而且仲腫起上黎...因為我忍唔住抓左幾下呢...一抓就會好腫架喇!!


終於要睇醫生啦...其實我間唔中都會咁...不過近年每逢天氣轉...就黎料架喇!!


初時睇普通醫生...不過d藥對我黎講無乜效...所以而定轉左睇專科...不過一叫"專"既野...就即係貴囉!!


只係見醫生都收 $450 !!!!  計埋d藥...次次都將近一千呢!!  所以我好討厭呢個病!!  又辛苦又心痛!!!


都幾個月無睇呢個醫生喇...不過而家轉晒d醫生喎@@~~ 而家呢個有d似林峰呢~~ 不過佢仲求其...佢賺我o個450真簡單...而且藥費佢收得我好貴呢!!!   以前o個個會親自解釋d藥比我知...而家呢個只係叫護士講...以前o個個比沐浴露係成支原裝的...呢個只係比個咳藥水樽裝比我...初時我仲心諗 : 點解要我食咳藥水既?!  支潤膚膏細支到丫...以前係大支架!!  今次只係比左3包藥...其中一款係胃藥...有一款同我睇普通醫生比既係一樣!!!  咁我做乜黎呢度睇呢?!  我睇普通醫生最貴o個個都係二百幾咋!!


埋單計...收我 $1,020...嗚嗚~~~ 好肉赤呢!!   我個心不停諗...咁貴架...1,020呀...咁貴既...1,020既??  之後出左診所...上左商場...好彩突然醒起...佢好似無比病假紙比我...即刻落番去拎...如果唔係仲傷呢!!  嗚嗚~~  唔好再發病啦!!!  無左一隻9份既耳環喇!! ><"


阿林峰醫生話呀...佢都唔知點解我會敏感呀...佢叫我自己留意下喎...um...原來我先係醫師.......


沒有留言:

張貼留言