2009年5月16日 星期六

羅浮宮影相日

今日天氣不太好...間中有微雨呢~~ um......


因羅浮宮的 $100 化妝是不包男仕 set 頭的...阿 B的頭髮很柔軟...如果出一出汗的話...會成個髮型變得很扁無層次...所以今朝一早佢就出左大埔 set頭...


本來約了 CDL 11:00 的...不過前兩日收到電話...話佢地o個朝會開會...所以要約遲 1 hr...咁仲好~~唔駛咁趕!!


因阿B的頭髮實在難搞...所以去了兩間 saloon 才搞得惦...終於搭 taxi出去...直達門口都只係遲了幾分鐘~~呵呵~~


好快就比姐姐帶上 1/F化妝換衫...幫我化妝的是阿 June...佢個人幾 cool下...佢 set 第一個頭都幾 ok...不過可能我對眼太難化...總係覺得佢化得唔好...camera man叫阿 Lam...助手叫阿鵬...阿 Lam幫我影了幾張相睇個妝效果...其實佢都唔滿意...因為對眼實在太大細了...不過執過都係咁...所以只好繼續... 今次我帶左大口仔大口妹黎呢!!


影既過程都幾輕鬆...可能有左經驗...不過今日阿 B好似不在狀態咁...可能佢個頭影響佢心情掛~~ 但我覺得佢個頭都 ok 喎!!


第一套衫係粉紅色蝴蝶裙...哈哈~~~大部份今日影o個d都係揀 suki 系列... d 姐姐仔都話太恐怖了!!  @@~~


呢套衫影得最耐...由室內去到室外呢!!  我唔係最鐘意呢套呢!!  ~___~"  而且無拉拉做乜要我褸件披肩o者?!  我個膊唔係橫成咁下話?!  ~___~"  我最憎用披肩...!!  我問係咪一定要用...阿June又唔理我喎 ><"  激到我丫~~


今日有好多對響度影相...成個花園塞滿晒人...有時要等呢~~ 有次最搞笑...兩個 camera man為左影相...其中一個坐住另一個的頭咁...笑到我地丫!!  哈哈~~


幸好影相期間完全無落雨呢!!  上天對我們真好!!  ^^


之後換第二套衫...呢件係玫瑰花花...又係超多人揀...成間房四個人同一時間都係呢件...真誇張呢!!  之前比阿 June睇左我想 set 的髮型...不過佢話太妹仔了...而且話我膊橫唔太適合...所以唔肯幫我 set...咁佢話事啦...佢 set 左一個兩邊都有頭髮放落黎...不過我覺得唔太鬈...不過佢話一人行一步啦...綁左幾條辮仔比我...@@!!!  有點負擔咁...算了...後來睇番d sample相...um...我覺得麻麻呢!!  為左呢個造型仲買左 d 花花黎添... $55呢!!   D玫瑰因為太大...同有 d 花仔太唔襯...所以無用到!!   只係用左d藍色桔梗同d白邊葉~~


跟住換民族服...我又是揀 suki 的...不過老孫的那套被尖沙咀取去了...所以只好選第2款...都ok既!!  今次 set 左兩隻髻仔...應該出黎效果 ok掛...真係有點擔心... 阿 Lam成日叫我柔情d...隻手要擺得柔 d ...哈哈~~ 我真係唔識啊!!  仲叫我拎 d 絲巾...阿鵬仲叫我扮o采...我真係扮左...笑到佢地丫!!  哈~~ 今次大口仔中式禮服都有出場...不過唔多囉...我鍾意中式多 d 呢...阿 Lam都話中式得意 d...!!!


呢對公仔係新出的...和之前的那一套有d唔同架...我...一共有三對了......



睇得出有咩唔同嘛?!



影完中式到換最後一套衫了... 今次係著拖尾婚紗...條裙都幾新下...著出黎都幾瘦下...而且遮到 d 鬼鼠肉呢...呵呵~~ 正因為咁呢套著得最好睇...!!


不過阿 June今次幫我 set左個比較成熟的髮型...唉...是旦啦~~ 佢都唔聽我講的!!  我講左唔適合成熟架啦!!   而阿 B o個套黑色禮服...要加 $$ 呢...因其d男裝實在太大件又老套...我都諗唔到佢會加 $$ 呢...哈哈~~ $480架!!  原來佢對衣著都有要求的...哈~~~不過呢件衫影得太少了!!


我換咁多件衫...阿鵬都係換咁多件...阿Lam就同阿B一樣換左兩次衫...我笑佢地時...阿鵬話費事有異味危害我地呼吸道喎~~~哈哈~~~ 不過今日真係幾熱就真...佢地成身濕晒呢~~~


之前阿鵬問我地要唔要 set 2R相 (一套兩款...每款兩張)... $198 可以即晚拎走...阿 B話 ok!!  真懂得捉顧客心急睇相既心態~~~黎賺錢呢~~


影完少少園景就影埋室內就搞惦晒喇!!   卸妝之前...阿鵬拎左張 A4紙黎...裡面有8款造型相...我地揀其中兩款做 2R...我唔鐘意個眼妝啊!!  上下眼線好似好深色呢...UM~~ !!   阿B 話未執相...執左應該好 D...UM...乜可以執得眼線淡D既咩?!


約左 25號揀相...唔寄以厚望啦....除左中式相可能加相外...我諗其他都唔會加啦... 今次一定唔會over budget喇!!  因為初部睇黎...我都唔太鐘意...!!!   而且阿 Lam叫我地擺既 pose變化又不...所以可能好多都會太相似...更加唔駛多心了!!  唔知今次我地會唔會破晒最快揀相紀錄呢?! 


***


成日無乜食野...我地決定去九龍城食放題...!!!   九點半後 $138 超滿足呢~~!!


 


 


 


7 則留言:

  1. 你16號個日去影相架!....我都在場喎!不過我係去揀相呀!.... 我都係ar lam幫我影架!原來個日我見到 ar 鵬幫緊個對新人係你來既! 好有緣份!
    [版主回覆05/21/2009 00:26:00]哈~~真係有緣啊!! ^^
    o個日我見有好多人去揀相呢~~ 你大概坐響邊啊?!

    回覆刪除
  2. 我都在場呀﹗我當日去試衫呀。你哋係咪帶咗兩對大口仔公仔去﹖如果係﹐我見倒你男友拎住D公仔呀~﹗
    [版主回覆05/24/2009 23:06:00]哈哈~~係呀...我地帶左兩對大口仔去呀...不過套中式影得好少丫!! 
    不過阿lam好似麻麻地鍾意人拎公仔影咁...佢一知我地帶左公仔去...就面有難色問 : 有幾大隻架@@!!!
    你幾時影相啊?!

    回覆刪除
  3. 哈哈~~~~ 我認得你啦!! 我也是5月16日影的~~~
    仲對住我笑一笑!!! 真巧!!!
    你幾時去睇相??
    [版主回覆05/24/2009 23:11:00]o個日好多對新人影相呢...而且個個都好瘦又靚丫!
    真係巧合呢...大家又會響blog度遇上呢!! ^^ 
    我約左 25/5 6:30揀相呢...咁你呢?

    回覆刪除
  4. 我5月28睇啊!!!  今日有冇大出血啊?? hahha
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  5. 我應該見倒你呀﹗因為我見倒有個女仔著住中國衫﹐我仲同 bf 講好得意添﹗
    我哋都影咗好少公仔相呀﹐係公仔房用自己對公仔咋。我啱啱星期六影咗﹐不過落大雨﹐所以室外要星期四再影呀﹗可唔可以 add 埋我﹖一齊 share 吓呀。你哋幾時揀相呀﹖
    [版主回覆05/28/2009 01:08:00]o個件中式衫好多人揀...呢件本來應該係o個日最後一個造型...不過阿june話之後好多人排呢件影...所以叫我影左先@@~~
    你分兩日影咪好麻煩囉?! 
    add 左啦~~~ 大家一齊分享^^

    回覆刪除
  6. hi, 我記得你話25號去揀相喎!揀成點呀!
    [版主回覆05/28/2009 01:12:00]揀左喇...初頭我地將d相分門別類係咁 foul ...之後比個sales 轟炸式催眠推銷法搞到暈左...又話加coating...又呢樣o個樣...我地初頭好似好精明...後尾都失守了...最後要比多 $8,000!!! 

    回覆刪除
  7. 反而我第一日去影無人著呀﹗我仲未知邊個係June﹐係咪短頭髮高嗰個﹖
    [版主回覆06/02/2009 01:08:00]長頭髮架...個樣幾cool下...
    不過原來幾多人搵佢化妝的...@@~

    回覆刪除