2009年5月6日 星期三

舊金器

今晚無無聊...開個 " 碼頭箱" 黎睇下自己 d "碼頭" ...喎?!  原來好耐以前都買落唔少金器...有d係人送既...而家金價升左咁多...當年好似3千幾兩咋...而家呢d "碼頭" 我都好少戴喇...近黎唔興戴金呢...原來我都幫襯唔少 justgold...佢呃我唔少手工錢呢~~



呢度好多 mickey 系列既野...而家有 $$ 都買唔到... 成堆野拎上手...都幾重架!!  如果我將佢地變賣晒...唔知有幾多 $$ 呢?! 


望住幅相...其實都有d唔捨得賣...因為真係幾靚下...只係而家唔興罷了...如果我賣晒佢地...究竟我會唔會後悔呢?!


沒有留言:

張貼留言