2009年5月23日 星期六

一田取喼

下午放左工就出一田取喼...今日好多人呀...阿B入唔到停車場...咁唯有我自己去拎啦~~~ 人山人海...多人到丫!!


首先我又去左出血...因為想買多支香水比人做生日禮物...喎?!  今日有第二套推出呢...有塊鏡有支睫毛液...仲有個靚既大袋送丫...終於又失守了...買左啦...仲加 $$ 換埋套指甲油啦!! 





我好鍾意呢個牌子既野...因為好浪漫咁...我D fds成日話睇唔出我男仔頭...思想有時都幾女仔...哈哈~~ 估我唔到喎!!


禽日換既抽獎劵今日填好...拎左去放入抽獎箱度...點知放左三張後...有個婆婆制止我...話: 你連票尾都放埋入去...咁你點對 no. 呀?!?!  呃!!!!!  係咩?  唔係成張放既咩?!  呢次弊啦...即刻問d工作人員...婆婆比我還緊張啦!!  好留心聽工作人員講呀!!  佢話唔緊要喎...如果有填電話應該都ok...有人會通知喎!!  而且先前都有人都係咁笨又係成張放晒入去!!  我手頭上仲有一張...正想又成張放埋...佢又制止我...話咁有票尾就穩陣d!!  呃~~ 我太大意喇!!   不過算啦...我都無呢d抽獎運既!!  (← 自我安慰中...)


之後去拎喼...多人到入唔到去...終於埋到去...又叫我行一陣...遲d再黎拎...咁即係行幾耐呢?!  去左就近既 sanrio睇 cushion...其實我想買兩個粉紅色既大口仔cushion黎做跪墊...不過好似無特價...咁唔買住費事拎啦~~ 而且阿B又好似話唔好...所以都係再考慮下先!!


跟住再返去睇下個喼上左黎未...仲有好多人企響度等拎喼呢...有人仲比佢地收左將發票又等極都未有得取貨...等左半個鐘都未有得拎...再問D sales...佢話自己落去拎比我...搶左我張單就走左去...呃!!!!!!!   之前登記時仲差d比左我張單比第二個呀!!! ~__~"  仲約左人趕住走添架...真係好心急呢!!  終於等多幾個字...個 sales 真係拎住我個喼上黎...真係開心番!!  check 完就走人...call阿B響樓下接埋我去粉嶺...放底架車上深圳喇!!! 


今日佢帶我去佢平時做健身o個度玩呢~~~


 


 


1 則留言:

  1. 妳啲化妝品好靚靚呀,買得開心又用得開心,抵返晒啦 ~
    [版主回覆05/28/2009 00:56:00]特價買有野送先抵架~~ 平時唔抵既呢~~

    回覆刪除