2009年5月23日 星期六

第一次去健身室

大細佬和阿B每逢SAT都會在深圳玩健身...不過我咁懶...一次都未跟過上去玩...


幾個月前佢地兩個 JOIN左另一間響金光華商場既健身室...上過去睇過...都OK...不過都係懶...佢地成日叫我上去跳下健康舞跴下單車跑下步...一聽到要出汗...我就唔制啦...至憎...響屋企 hea 下睇下韓劇唔好?!  睇下 shinhwa's 綜藝節目唔好?!


可能近黎間中有玩番屋企部機...出一身汗又好似唔係咁辛苦咁~~ 所以今日決定跟佢地上去玩下~~~ 而且...我都係時候要做下運動減下d脂肪了~~~


呢度係後門...哈哈~~唔敢影前門...因為好多人響入面玩緊...費事好似偷拍其他人咁~~



第一次黎...好鄉里...阿B比左個 Locker 牌比我...叫我入到去開 #103 locker就ok架喇...我一入門口就見到103號啦...點知開極都開唔到...就用有限的普通話問d阿姐...點知...佢話聽我試圖開既係人地d私人locker...呃!!!!!  好瘀丫!!!!


之後佢帶我入去我既locker...換好衫出去搵佢地...佢地教我玩跑步機...有得睇韓劇...金三順...哈哈~~~一路跑 (其實我係急步行~~@@!!!)...時間好快過左25 mins呢~~~


跟住去睇下人地跳舞...嘩~~~個個跳到好似纖型23咁...跟本我都睇唔清d動作啦~~ 咁出番去...有另一班教緊跳街頭舞...都幾得意...阿sir跳得好型啊!!


佢地帶我地去跴單車...四點半有一堂呢~~~ 一跴就40 mins...不過響強勁音樂同埋跟住阿sir既節奏黎跴...又ok喎...時間好容易過呢~~~ 佢地話估唔到我都跴得惦~~ 不過...我只係用番自己既速度...無跟足阿sir既...出左一身汗...估唔到又幾舒服~~


之後去玩步行機...又睇金三順...呢部容易過屋企o個部...仲輕鬆... 我發覺...大班人一齊做同一樣野...時間係好容易過...而且唔多覺得辛苦...之前我響屋企自己玩...成日睇住時間...好多時要靠意志去完成50mins的運動...真係好唔同!!!!  所以遲d我應該會跟埋上黎玩~~~


玩完去沖涼... d 女人唔著衫周圍走...我無佢地咁大膽呢...都唔敢望佢地...拿拿聲入左其中一格浴室拉埋簾除衫沖涼...好爽啊!!!!!!!!!!!!!!!  不過隻腳好攰呢~~~ 真係腳軟軟的...



沖完涼出黎...佢地上網玩左陣就去食晚飯喇!!!


不過我地去食扒呀...!!!!!    哈哈~~~~ 頭先做咩運動都無用啦...哈哈哈~~~~


呢間食扒好正丫...我地三個人食三份扒...佢兩個食牛仔骨...我就食牛仔柳...件件分量十足!!!   好美味呢~~



呢塊牛仔骨成16 oz~~~ 好大塊呢~~~ 其實唔落汁已經好夠味喇!!!



呢份就係我既牛仔柳...我用一塊換左阿B 1/3 件牛仔骨呢~~~ 食完好飽好滿足丫!!



埋單用港幣抵呀~~~因為居然同人民幣係 1:1 黎計...咁都有既?!  咁梗係比港幣啦!!!


今日好好玩呢~~~~ 不過做左等於無做...哈~~


***


返到 HK 之後...我仲去左百佳買左個新出既雪糕呢...食得好開心...!!  咩減肥都忘得一乾二淨了~~~kakaka~~



 


 


1 則留言:

  1. 嘩~妳咁勤力做運動肯定好快修身成功啦。
    我都要加油先得 (<---呢句講咗好耐 @@)
    [版主回覆05/27/2009 01:12:00]哈~~~我係幾勤力做運動架...
    不過同時間我又幾勤力去食野囉!!
    o個晚返到HK之後...仲去左百佳...買左一大盒 ( 473毫升) Haagen-Dazs 新出 apricot口味...返到去係咁食呢...哈~~~

    回覆刪除