2009年5月18日 星期一

細細的禮服

今晚出左去旺角 check 耳仔...之後就去信和喇...今次既目的係買件禮服比我隻細細豬~~


之前睇過又一城既 log-on...um...d質地麻麻...而且又貴...四百幾元丫...!!  之後上網再search...不過都唔平丫...而且又無實物睇...都係唔博lu...


前一排行開信和...有間賣狗仔衫既鋪頭...裡面有幾件狗狗的禮服...男女都有呢...男仔o個d都幾靚架...不過我隻係囡囡...所以只好買女裝啦~~ 呵呵~~


有件粉紅色幾靚架...著響白雪雪既細細身上應該ok架...不過阿B唔鍾意搞到阿細咁姣喎@@~~ 所以堅持要白色...是旦啦...都靚架!!



簡簡單單都唔錯丫...另外有件有頭紗既...不過阿細一定唔肯比人綁個頭啦...!!  所以呢件係最佳選擇!!  折左 $295...其實都幾貴...鬼叫我D手藝唔得咩...唉......


買左件 L 碼...點知...我家的肥妹...原來係比我想像中更肥...唔啱著呀...胸口差一吋有多呢!!  @@!!!!!   睇黎...除左我要減肥外...我隻細細豬都要減呀!!


好彩3天內有得換呢~~~ 不過又要走一轉出旺角呢~~


 


沒有留言:

張貼留言