2009年5月21日 星期四

又買無謂野~~

今晚約左同學仔去一田睇下有咩無謂野買...減價我地就身痕了呢~~


先去平時同學仔做FACIAL o個間問下d package...個 sales 話我d皮膚做下補濕基本o個個 package 就得喇...唔駛做美白...因為會仲乾添!!  同學仔又幫我問駛唔駛做鑽可磨皮...因之前個 sales 係咁叫佢做...不過sales 話我無暗瘡又無斑...所以做黎係無用既~~


可能個 sales 見同學仔好照顧我...所以問佢...我係咪佢細妹...好多人都覺得我地似兩姐妹架...不過對佢既感情...我都係當佢係家姐好親架!!  ^^


約左下個星期二黎試做...如果ok...就用同學仔既 7 折黎 join...


***


之後去左行一田...無想像中咁多人...可能d人未放工呢...呵呵~~~


我地首先去行sanrio...因為想買把風扇啦...睇中大口仔把雪條型風扇架...不過比hello kitty吸引左...因為可以坐檯用呢!!!


就係呢把野...買完先知開動時好嘈而且唔多涼呢...仲比阿B笑我笨丫...咁細把扇頁就知唔涼啦~~ 真係好睇唔好駛...



仲買左兩卷膠紙...其實唔知用黎做乜...可以用黎痴響請帖度掛....



我知 ANNA SUI 有套緋緋紅唇做特價...而且有個化妝袋同卸妝油送...所以去睇...仲買左支香水...隻味好清香呢~~



響行行下途中...朋友打電話來問我買左被做嫁妝未...原來佢響附近呢...佢話比我知雅芳婷有特價呢~~~ 而且佢一陣會睇下D喼~~~ 真好...大家都響今年結婚...可以多D交流...好開心呢~~~ !!


收線後同學仔就話我...嫁人都無乜似做新娘咁...都唔將D野放上心...成日只係掛住睇D無謂野...!!  呃...仲好講...你同我一樣都係比D無謂野既磁場攝左去啦!!


之後佢出血買謢膚品...原來佢未用過卸妝油...唔怪得成日都咁多暗瘡啦...用防晒都唔用...點清潔得乾淨架?!  @@!!!!!


買完就去左元綠食壽司...係咁傾傾傾...食到人地都要關門喇!! 


今日本來想去睇下D碗...點知都無左件事啦!!  ^^"


 


 


 


沒有留言:

張貼留言