2009年5月31日 星期日

Junjin HK Fanmeeting

今日好開心...因為神話成員 Junjin 黎左 HK 搞 Fan meeting~~ 我地買左 VIP 門劵...當知道係坐第四行...真係好興奮呢~~


上年 11 月左右另一成員 Minwoo 都有黎 HK 參加芝華士個 Party...不過要買酒先換到門劵呢...


我地一行三個人...食埋 lunch就向九展進發喇!!!   阿 Jin 我地黎喇!! 去既途中...見到林嘉欣呢...佢真人唔係咁肥喎...笑起黎好甜呢...真係好靚女呢!!




***


先前訂左 Jinjin 既新 CD今日都有得拎喇...撞鬼丫...大張到好似以前黑膠牒咁...UM...最唔鍾意呢D大大件 "丫渣 " 既 CD 設計!!   之前響佢既 Comeback show 已聽過兩首歌 Hey Ya 同埋像傻瓜一樣...很輕快又強勁的旋律...一聽就很喜歡...oh~~~ 我感覺到阿 Wan 叫我唔好爬牆要等佢返黎呢~~~heehee~~ 知道喇!!


***


會場內兩大論壇已經開左壇喇...首先我地去拎門劵先...哈~~~今次好落本啊...好多野拎呢~~~




我地仲見到 JIN 入左房裡面做訪問呢~~~ 不過我初時見唔到佢正面呢~~ 後來佢出黎我先見到佢正面...不過佢好似好攰呢~~ 可能禽晚夜機黎掛~~


入到會場...好期待阿 Jin 既表演...自從上年九月阿 Wan 演唱會見過佢之後...今次再見面呢!!


終於出場喇...我已經準備好架相機黎錄影喇...!!!!  不過頭一首頭一段我按唔到個制...錄唔到~@@"


如果響韓國...我一早就會比d "實蕉" 的左出去 delete 晒d files喇!!  今次會場無王管呢...呵呵~~~


照片拍得唔多...係得呢五相 @@!!!!  仲要係唔多清既~~~



佢表演得好精彩呢~~~仲同 d fans 一齊玩遊戲...頭一輪遊戲...叫所有 8 號座位既上台玩呢...我地梗係派至鐘意阿 Jin o個個上去玩啦~~~ 我地準備晒拍 movie 同埋影相架喇...可惜玩到第 4條題目就要落台了...不過都好丫...有咁既機會好難得呢~~~^^


之後佢仲教 d fans 跳舞...可惜無一個學得識呢...激到佢成日要重覆示範呢...哈哈哈~~


第一次參加 Fanmeeting...希望神話成員會陸續黎 HK 啦~~ 唔駛我成日飛去韓國嘛!!!  我已經去過5次喇...!!!


哈~~~ 我估唔到 Fanmeeting 都可以嗌 encore 的... Jin Jin 除左外套只係穿背心出黎呢~~ 我一路錄影一路掛住睇佢真人跳舞...有時架機個 focus 唔知去左邊呢...嘻~~ ^^"


90 mins 好快過...有個意外收穫呢...因為我地買左 VIP 門劵...所以有得上台大合照呢!!  我仲博到阿 Jin 懞添呀...我惦到佢隻手!!  哈哈~~ (←女色魔的笑聲!!)


不過唔知去邊度搵番呢張合照呢?!  @@!!!  大會又唔講清楚喎!!


***


睇完之後我地三個人去左食味千拉麵...d麵好似無以前咁好味...



沒有留言:

張貼留言