2009年5月7日 星期四

Mask~

近黎買左d mask~~ 有我的美麗日記...不過太多款...都未知邊隻o岩自己...只知道好唔鍾意清酒既味...而且用左有d敏感~~ 呢隻mask勝在平...日日都唔會肉赤...哈~~ 夏日一網打盡...



今日o係卓悅見到有隻綠茶海藻骨膠原mask...$25/pack...即係 $5 一張...見到骨膠原令我雙眼發光...又平...即管買黎試下~~~



有新屎坑...返到屋企拿拿林拎出黎試...張 mask 薄薄地又幾 fit 面型喎...係個鼻位差少少 (可能我鼻大掛^^)...都幾貼面...好似好多精華液添... 不過唔知產地響邊 @@"  雖然有英文及日文說明...不過...大陸野至興係咁架嘛...


敷左20mins...無用水洗...咦?!  都幾舒服喎!!   又幾抵玩...唔知我勤力 d 敷會唔會改善到我咁乾既皮膚呢?!


沒有留言:

張貼留言