2009年5月22日 星期五

買嫁妝

今日阿B響 HK...可以一齊去一田喇...!!   今次主要目的係去買衣食碗同埋龍鳳被~~


香港人係好有 $$ ...又一証明...每次大減價都係好多人黎買野...!!  今日比禽日多左好多人呢~~


行經 D 特價場...見到有D快乾既 T-shirt...都好喎...佢揀左幾件要黎運動著~~ 之後去左間運動鋪買左兩件雞仔T-shirt...仲買左對波鞋!!   呃~~~又話黎同我買嫁妝既?!?!  @@~~


之後去賣床上用品既位置...因為知道佢好抗拒用大紅既床舖...所以禽日見到 Casablanca 有套粉紅色有心心既床單...應該ok掛...所以帶佢黎睇下~~~


就係呢套喇!!   個款都溫馨丫...!!



佢一見到就話呢套得...!!!!  不過我地床單要 4呎半...但想被單要 Queen size...個 sales 好似知我地心意咁...居然話可以有呢個組合賣!!  而且成套都係 $770 ...折左之後係 $569...雖然唔係紅色...又無龍鳳...平而且合心意...應該無所謂啦!! heehee~~~ 阿B話如果上面對公仔係狗仔就仲好...我即刻話唔好...!!  因為咁咪變左係狗男女!?  NONONO!!  hahaha~~ 不過如果我媽媽還在...佢一定唔批我用呢套!!   但係佢最後都應該會隨我意願既...媽媽~~係咪?!  你錫我嘛!! ^^


終於買左啦!!!  YEAH~~!!  好鍾意!! 



其實阿B仲想買個背囊...不過都唔啱心水...所以隨緣啦~~~


之後行行下...見到賣喼既地方...好多人揀喎~~ 其實之前已決定唔買喼...因為實在太多喼喇!!  就算係都想買D軟身既...想用紅色首飾箱代替...心想...都係箱丫...係細D之嘛...呵呵~~


睇睇下...見到有款唔太大...令身...有好多隻色架...個款好靚...不過又係硬喼丫...不過好輕身...而且係拉拉鍊...好特別啊!!  居然吸引住阿B~~@@!!  佢係咁睇...仲好專心聽人講點開鎖點改Password等...之後佢居然話不如買啦~~~ 我都幾愕然架!!!   咁佢話買我梗無所謂啦...不過我又驚佢抗拒紅色...所以話不如買橙色啦...因為係代表shinhwa's顏色嘛!!  係我首選既色呢!!  不過又令我意外...佢又堅持要紅色...話紅色幾好睇喎!!  @@!!  真係估佢唔到!!



終於成交...盛惠 $538...不過無現貨呀...要訂...聽日先拎到貨呢!!


跟住去買衣食碗...唔想買傳統o個d...之前已去吉之島睇過下...已睇中一款...不過吉之島要逢每月的1號及20號先有discount...邊有咁好心思去記住日子買喎!!  知道一田都有得賣...所以襯而家減價就睇埋啦!!


本來只想買兩隻碗...兩隻牒...兩隻匙巾就 ok...因為都唔平啊!! 



但係而家有 7 折...而阿B見到隻杯又幾靚...所以佢話買埋D杯...仲要埋隻 sauce disk黎襯番!!  @@!!  原來男人 $$ 仲易賺!!



對筷子係之前響公司附近既吉之島十元店買既...我見紅紅地都ok...又平喎...所以咪買囉...估唔到d花又襯到好似一set咁@@!! 


終於買左喇!!  好開心...!!  之前睇中一款係紅色底靚d既...不過無拉拉有行唔識既文字響側邊...所以揀左呢款啦!!   呢款感覺都幾清...(P.S. 底下塊布之前係買黎做公仔禮服裙的...不過搞唔惦...所以而家成日用黎做布景影相...哈哈~~)  如果我之前唔係買左小烏茶壺...佢仲想買埋個茶壺架@@!!!



十二樣野加埋要 $277.60...!!   心頭好...真係幾花 $$ ...!!   ^^"   遲d搵個靚盒裝起先得!!  十蚊店應該有...不過唔知size得唔得呢?!


之後換埋D抽獎劵就去左太和食元氣啦~~ 九點幾無乜人...!!


哈~~ 而家可能好多人都寫BLOG啦...D人次次食野前都會影相...好得意丫!!


不過我地因為太肚餓...次次都唔記得影相啦!!! 


呵呵~~ 今日又搞惦多幾樣野喇!!  心情大好呢!!


 


 


1 則留言:

  1. 妳套被同啲餐具都好得呀,好鍾意妳套被,係我喜歡嘅貓貓呢!
    講起食嘢影相,我就 exactly 係妳形容嘅人啦,宜家次次去食嘢都係咁影影影,我成日都要叫古仔咪住.....同埋等陣......
    妳媽媽知道妳嫁得好,有人錫妳,生活得開心同幸福,佢一定會好開心好安慰架!
    [版主回覆05/28/2009 00:53:00]上次去台灣時...我地又係咁影D食物...
    老闆忍唔住問我地...究竟D HK人點解要影D食物呢~~ 哈哈~~

    回覆刪除