2011年10月8日 星期六

2011-10-05 重陽節拍下拖

星期三 (5/10) 重陽節假期...呢日唔駛去拜山...所以我地就可以得閒去下街喇~~~~

好耐無睇過戲...阿B就預先上網訂左睇 2 點場既 3 Idlots ...去到拎飛唔駛排隊...正~~~~




宣傳的 POSTER 已夠搞笑了!!! 





呢套戲真係由頭笑到尾呀...好好睇...而且唔係只係搞住搞笑...都有內容架~!!!

讀書係求知識唔係求分數...!!   朋友友情真係好珍貴...!!   人與人之間唔可以只係掛住比較...既辛苦自己又苦了別人......

極力推介...去睇下啊~~!!!   真係唔錯架!!!  



睇戲前去左食日式飯...呢間響鑽石山新開架...味道都唔錯啊......不過就等左幾耐...


而且價錢其實都幾貴下......



我叫左個燒牛肉飯...d 牛肉唔錯呀...d 汁 & 飯都好好味呀...!!!!!!!!!!!!




阿B就叫左個滑蛋豬扒飯...都要等幾耐下...豬扒炸得幾鬆化...不過阿B話D肉無乜味...但我覺得都OK~~~

呢間可以有下一次~~~!!!






睇完戲就過海...去 CWB 食 DINNER~~~~ 今晚 BOOK 左之前響團購買既食蟹餐...

呢度環境麻麻...唔知係我地早到定根本都係無乜人黎食呢!? 

得幾檯客人...又唔播下D音樂喎...個場寧靜到唔敢大少少聲講野呀!!!!



其實都預左唔夠食要加野...但係當我地試左隻蟹之後...決定唔再加錢響呢度食啦~~~ !!

首先揀左三款刺身先...

三文魚呢度邊有半磅呀?!   塊塊得一半...真係搵笨...

帶子都係切到薄一薄...同佢之前既宣傳差好遠...!!!

係北寄貝一片片係咁大...無得呃...

呢盤野真係呃人呀!!!!  





呢兩隻係我地另加$$叫既 生燒聖子皇每隻18元 ...味道普普通通...阿B整應該會仲好味~~~

 




主角 避風塘辣蟹 出場~~!!  不過係最令人失望的!!!!  

隻蟹D肉好霉...而且炒得好油...根本唔好食!!!!  

話自己係蟹專門店的...點解會做得咁差呢...?!
 




甜品兩款揀一款...我地叫左每款一樣!!!

日式手磨紅豆沙 & 日式雪榚糯米糍

個紅豆沙唔可以話係一豌...應該係半杯...已經細仲要唔裝滿...真係手磨得咁"驚" 貴?!



 

 

哈哈~~~ 我覺得佢個餐牌好搞笑囉...!!

呢間無下次呀~~~!!!





食左一餐唔抵既...下次去食餐抵既先得...HEEHEE~~~~

沒有留言:

張貼留言