2011年10月11日 星期二

爛左的 new iphone case~~!! (更新激氣篇!!!)

今日終於忍唔住打去比呢間公司...接聽電話的張先生支吾以對...而背後有位男士就極勞氣咁話等佢黎答我...!!!

佢既態度唔算惡劣...不過係極唔禮貌...仲要好串下!!  

我都未勞氣...佢仲勞氣過我...!!   我都係想知你究竟係做定唔做番比我啫!!!   又唔覆我E-MAIL!!
 
當我問佢既然知道咁多客收到都爛...點解唔響包裝度整好d...佢居然串我話 : 我搵個禮物盒裝比你好無?  

仲要話佢都要包裝成本架.......!!  話我好嫌佢個公交袋...

咁係丫嘛...!!  得一層薄薄的 bubble !!

佢勞氣到丫!!!   講野都口窒窒...激動到口吃...我真係驚佢講講下爆血管@@!!!

我只係提議佢地應該用d咭紙包一包殼邊...唔駛一踫就爛硬......你駛唔駛咁既態度呀?

仲要同我講...佢地都有付出...而且係蝕賣的.........  

你咁講係咪要我可憐你公司要蝕本做生意咁慘呢!?  是否團購公司迫你要做團購呢? 

既然咁蝕...咁你又賣第二輪團購?!   覺得蝕唔夠要再賣多輪...蝕夠為止?!  

佢仲話自己去過廠度幫我搵過有無後備殼...仲響d殼度搵左半個鐘有多!!!  

既然係咁...你又唔覆我 e-mail 話我知答案!?  等我感激下你咁盡力丫嘛!!! 

仲要話我唔去鋪頭拎...我有打過黎問地址諗住自取的...!!!

明明之前寫係朗豪坊大樓...家下又搬左去唔知土瓜灣定新蒲崗d山卡拉地方...叫人點去拎呀?

所以我咪要選擇郵寄囉!!!!!!   仲可以點呢?! 

而且當初我打黎話有問題發生時...佢地d同事係應承我幫我重做的......

仲叫我影低d相...加埋coupon no. 比佢!!!!

家下佢話係佢d同事搞錯喎...答錯我呀!!!   佢代佢同我道歉喎!!!   真係太 "敢激" 啦!!!  


佢仲要懶係幫我搵個最佳解決方法...話收我 $70優惠價再幫我整一個...!!!   真係多謝晒喎!!  慳番個優惠啦~~!!

兩個殼既價錢加埋仲貴過我去" 快 x 美" 原價整啦!!!!!!!!!   而且人地剛剛先團購完呀...而且邊間鋪都拎得...!!

呢 $70 我仲乜仲要比你呀???????   要整我加多幾廿蚊比人地整啦...起碼效果會好好多囉!!!

而且呢位先生越講越激動......我真係驚佢氣絕呀!!   口吃到我聽得好辛苦.......唔通佢承受左好多壓力?!

所以我決定放棄...當自己唔好彩...!!!  亦唔想再聽呢個人向我發脾氣......

點知佢一聽我話 : 咁算啦..... 都未講完...佢就 cut 左我線......真係太過份!!!  

我覺得成件事我都有做錯...就係買左呢個團購!!!  真係大錯特錯!!!
  


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***



2011-09-23


好早之前買左張團購整 iphone case ...經過一輛 email 來來回來...搞左幾耐...終於搞惦...等佢出貨....!!

點知星期三 (21/9) 收到後...好失望...效果一般預左架喇...不過居然寄到黎係爛左呀!!!! 

得個薄薄既 bubble 公文袋...個 case 又唔搵野包下喎...一定爛硬啦~~~!!  佢仲好意思講佢好多貨寄嗰時都有損壞...

既然係咁...明知都仲包到咁...係咪唔想做生意呀????


未用已經搞成咁...!!!  唔好整花我部電話添呀~~~!!    今日終於忍唔住打電話去問...起碼比佢知道我收到既係爛貨!!

接電話的張先生都幾好人...佢應承我幫我整個新的...仲叫我唔駛擔心...又話已經改良用有 bubble 的信封...我話比佢知信封內的 bubble 形同虛設呀!!  

張生叫我影左相...再 send e-mail 比佢地...寫明 coupon no. ...不過我收到答覆的 e-mail 居然係咁...有冇搞錯?!


您好!

因為最近出現太多這種情況,所以我們會特別在到貨後再提醒客人一次平郵的風險,
現在唯有我們找找有沒後備殼,如果沒有也沒辦法。

謝謝


下...即係點呀?   我再 send 番貓去話 : 


HI~~你好,

剛才張先生說會給我重做一個的。



到而家佢都無再覆我 e-mail....!!!!   太過份了!!!  我一定會再跟進架!!!!   而家又見佢賣團購!!   做唔做得黎啊?!



 

3 則留言:

  1. 好過份呀!!!!!!!!!><
    [版主回覆09/28/2011 12:25:40]家下佢都無再回覆我...都唔知佢係幫我整緊...定係唔鬼理我...@@!!!!

    回覆刪除
  2. 不如你將你呢個case send去團購, 睇下佢地可唔可以幫你退錢, 再唔係就public比團購face睇下佢地既貨品質素, 一定會有用ga!
    [版主回覆10/19/2011 11:07:24]唔想再麻煩LU...當自己當黑啦~~~><"

    回覆刪除
  3. 我懷疑我同你係同一個團購, 間公司係咪Ollie呀? 我直情收唔到貨呀, 依家佢地一句話平郵不負責就算! 我成日上網買野, 從來未試過寄失囉!!!!!! 我只係輕輕上網search下有無人都係咁既case就已經見到你個blog啦~~~~~~好嬲呀!!!
    [版主回覆11/15/2011 14:38:44]咪就係呢間囉...真係激死人...!!
    仲要比佢惡番轉頭...真係好嬲呀~~!!

    回覆刪除