2011年10月18日 星期二

簽名筆完成 & 人情箱...接近完成!!! (已更新)


星期日 (16/10) ... 的起心肝搞搞手頭上堆積既野~~!! 

雖然成日覺得唔好意思拖左朋友咁耐...不過本性懶散既我...行動永遠唔會同心一致...


*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


呢晚突然快速完成既係賓客簽名筆...其實心目中呢樣會係最後完成的...!! 

因為驚 d 筆會乾...所以一直唔敢開封...!!  

點知仲未諗清楚點整 d 襟花 & 手花...所以無拉拉拎起 d 筆整!!  

哈~~~ 我幾次整野都係做緊變身男女 chok chok chok ...!!  Chok 住黎整真係醒神d...!! 



首先整支樣板比新郎哥睇下先...whatsapp 佢...ok 就照做~~~~

之前無意中響格仔鋪度搵到兩卷波點布膠紙...即刻拎黎襯下支筆...

似乎ok喎!!  支筆係用貓公仔黎做主體...紫色 & 粉紅波點既八字襯落幾夾隻貓~~~ 就咁決定!!
 
新郎哥比左四支筆比我...不過我驚國產野靠唔住...所以買多兩支紫色穩陣d...

就決定整三支紫色...三支粉紅色...無咁單調~~~!! 




紫色筆用紫色花仔...粉紅色的用黃色...

新郎哥睇過...過關......!!   可以繼續...!!  

其實如果唔過關...我都唔知應該點改...嘩哈哈~~~~   (最後可能會出動說服佢呢招...嘿嘿~~~)
 

 




又響廚房開工...哈哈~~~~~ 我匿埋廚房既時間都係整呢d多......!!  

嗰度有插蘇開支熱溶槍丫嘛!!! 

首先將 d 貓頭 & lace 痴左響支筆上面......

後面 d 毛毛波...我覺得好得意...!!   所以買左幾扎唔同色......

排住隊等痴的傻貓們~~~!!





成晚係咁痴呀痴......左搞右搞幾個鐘...又係因為支 ok 膠已斷氣...所以又要停低...!! 

不過已經完成左 98% 喇!!!!!!!!!!!!!!!!   差d乜?!  咪差筆蓋嗰條珠無得痴上去囉!!!  

我狂唧先痴得一條咋~~~~





完成指數: 98% ...... d 筆可愛嘛?!   

我發覺紫色成日影出黎都係偏向藍色...~___~"   實物全部都係紫色的!!!





現左底層d字既粉紅色筆...真係好似整烏糟左...想懶都過唔到自己嗰關~~!!!  






粉紅色痴左一層...可能粉紅色太淺色.......影完呢張相出黎覺得現左筆桿上d字出黎...

所以我噚晚又加工...痴多層...係麻煩左d...不過至緊要靚~~!!

遲D 貼埋條珠鍊...再 POST 張完成圖上黎...!!



希望佢地收到實物會鍾意啦~~~!!!  

新郎哥成日話呢D 貓頭係核突貓...但我就覺得幾得意...

佢話家下整一整...唔失禮...HAHAHA~~~ 仲話真係化腐朽為神奇女俠...比佢笑 C 我~~~



*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***


噚晚 (18/10)...睇完林海峰的 talk show ...返到屋企...即刻拎支新買既 ok 膠黎埋尾...

點知...我又買錯野了...!!  比文具鋪老闆娘點左我買左支外貌9成似...但實際唔係嗰回事的 ok 膠...水狀既?!

但我又想埋尾喎!!   c c 氣拎番支已經認為斷左氣既 ok 膠黎再狂唧下......!!!  又比我唧得出...!! 

所以拿拿臨拎起d筆圍邊唧...!!  終於六支都搞惦...!!   了左件心事...可以去訓教~~~!!


等待乾的六隻倒樹蔥的貓咪~~~~ HAHAHA~~ 而家 D 粉紅筆再無 " 露底 " 了...呵呵~~~








賓客簽名筆 100% 完成圖~~~!!!

全部筆蓋痴晒珠珠喇!!!!!!!!!!!!!!!   今次影得紫色d喇掛...?!


大家鍾意紫色多d ...定係粉紅色多d 呢...?! 
 







呢兩日個腦成日諗緊 d 襟花 & 手花點整好...其實心目中都諗到 d idea...

不過未知整唔整到...聽日去下吉 " 吉島 living 爬沙"  睇下先~~!!

用左個靚靚盒黎裝D簽名筆~~~ 盒裡面都有圖案的...真的很少有~~~







*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***



另外...要開始搞搞個人情箱先~~!!  我手頭上既 LACE 的花樣唔多...又無時間出去搵...!!

所以搵左幾條出黎襯下...覺得呢塊大 LACE 打雙有層次會幾好睇...!!

又要出動好朋友 OK 膠了!!  手起膠落...!!  好快就痴左大部份.......點知臨尾唔夠膠用...!!

所以仲有少少未痴好~~!!  

扎好兩扎花...放左響側邊...公仔後面個 LOGO 未整好...暫時只可以係咁.......又要停一停...


完成指數: 75%







因為未買支新 OK 膠...所以塊 LACE 仲未痴好...家下後面仲 " 吊吊 fing " ...@@!!

有時都覺得自己好鬼漏氣...總係唔係一次過完成d野...嘩哈哈~~~~~

或者...我要求都幾高有關...嘿嘿嘿~~~~





個人情箱應該唔會再改D咩喇...@@~~

 

 

 

1 則留言: