2011年10月31日 星期一

2011-10-27 第一次畫油畫


近黎香港好興一班人約埋一齊畫油畫...其實都幾得意...

雖然我係完全唔識...但都幾想一班人去玩下...應該會幾好玩...

不過問左好多身邊既朋友都無興趣...個個都話自己無天份畫野...@@~!!!

但又無理由自己一個去架嘛!!   所以次次見到團購都只有望下就算.......

點知八月尾時...同公司的朋友仔講開近黎有咩可以玩...佢居然有興趣...!!!  yeah~~~

所以拿拿聲買左兩張 coupon ...不過九月及十月大家都好忙...所以終於book 左十月尾去玩~~!!


阿B問我會畫乜...我叫佢揀...佢叫我畫佢同細細響沙灘...

上年十月帶細細去西貢玩...隻傻妹響沙灘全程痴住 & 跟住阿B...

搞到好多相都影到佢坐阿B側邊!!  哈哈~~~

本來打算畫呢張...仲起左個稿諗住拎去畫...點知唔記得拎...!!

好彩我電話都有 save 到相!!!
 

(唔好笑我既畫功啊~~!!!   )





放左工...一齊出 TST ... 畫室唔係好大...佈置都係好簡單...而且導師仲係個好後生的年青人...好似仲讀緊書 @@~~

咁後生就有個畫室 ...而且仲開班教人油畫啊!!!  太利害了!!!  年青人有理想有抱負真好~~!!

阿sir 問我地想畫乜...我比張相佢睇......佢同我講 : 如果畫真人既話...第一次唔好要求咁高...!!

呃~~~ 係咪撥緊我冷水呢?!   哈哈哈~~~~ 一睇就知我唔識畫畫又不自量力啊!!!

朋友就轉左畫環保袋...我因為應承左阿B...所以我都堅持畫相中人!!!   嘩哈哈~~~

今次畫室得我地兩個人玩...仲有另外三個係真係黎學畫畫的...佢地已經畫左三堂...今堂就完成一幅油畫喇~~~!!

得三個鐘...真係分秒必爭呀...我起稿都用左一個鐘呀!!!!


電話個MON又細...要成日放大黎睇...一手揸電話...一手揸筆畫...好攰呀~~!!



之後其實阿SIR都唔得閒理我地...我問左佢幾次之後...

開始自己求其溝顏色黎油.......



哈哈~~~ 當油到架相機時...真係好後悔唔揀初頭既背影黎畫...簡單好多啊!!!!

畫室D筆都係開晒叉...搞到我成日油花晒...要補色...!!


 

三個鐘頭完成喇...阿SIR話我將人物卡通化...HAHAHAHA~~~

阿B阿細...唔好意思啊...將你地醜化左~~~!!




而朋友就一早已經完成左個環保袋了...




畫室的一角~~~~




阿SIR仲提供個盒比我裝走幅畫...極搞笑...居然剛剛突出阿B個樣出黎...!!

我拎番屋企時...要將佢擰向內黎拎...哈哈哈~~~~ 費時比人見到笑大人個口啊!!!





響彌敦道...見到個西人...佢著坐疆屍衫...拎住手提袋...好搞笑...個個爭住同佢影相呢~~!!




拎到返屋企...阿B睇到笑左好耐...哈哈哈~~~~ 佢一定好鍾意喇!!!  嘩哈哈哈~~~

佢對呢幅畫既評分係 : 51 分...哈哈哈~~~~



3 則留言:

  1. you 2 are always that sweet, envy!
    [版主回覆11/14/2011 12:20:29]其實係我地兩個都好無聊...heehee~~~

    回覆刪除
  2. 哈.. 你都無問我. 雖然我無天份, 不過我都會玩o架... 你知我喇.. 我爛玩麻.... 下次記得叫我呀....

    其實我覺得你畫得好靚喎, 無醜化佢地丫, 好cute 喎!!
    [版主回覆11/14/2011 12:21:02]好啊...!! 不如叫埋Janis...上次同佢講開...佢都好似有興趣架!!

    回覆刪除