2011年10月4日 星期二

成日都唔見圖!!!!


自從丫烏 BLOG upgrade 左之後...見到個朋友列表真係把幾火...

只係可以睇到已 upgrade 既朋友...有d名因為未 upgrade 連名都無...按入去又去唔到別人的 blog!!   你話入到都仲可以話: "哦...原來係你~~!!! "

去唔番以前 d blogger 度...訂閱左既 blog ...又因為已經因為別人 upgrade 左...我又變左收唔到喇~~!!

真係有d似與世隔絕...!!  咁都算喇...我可以等待朋友們陸續去 upgrade ...只要大家無 del 對方...總會有一日會重聚...!!

不過近日發現... blog 裡面 d 相陸續 load 唔到出黎...!!!!   咁呢樣真係唔可以忍囉!!!!

辛辛苦苦將 d 相 edited 完...再寫一輪...你估簡單架?!  唔駛時間架?! 

當 post 左 blog 出黎... upload 完既相就會 del 啦...唔係就爆 hard 架嘛!!!  

點知轉頭 d 相又變晒空白...!!!  想點喎!!!!   我真係覺得呢樣好難去容忍啦~~!!! 

唔通我成日走去補窿?!  邊度無左又 upload 過再 post?!  我唔係看更啊!!!!!

以前都曾經出現過呢類問題...但係已發生左咁多次...應該知道問題所在...應該已經解決得到啦!!!

而家 upgrade 左...點解仲會再發生呢?!  咩問題呢?!

成日都出現以下呢 d 畫面!!!




真係令人好沮喪囉!!!!  
 

1 則留言: