2011年10月7日 星期五

八號風球下的晚餐 & 國慶自家煮

(A) 八號風球下的晚餐 :


上星期四 (29/9) ... 大部份香港人都無拉拉因為 " 史納沙 " 多左一日假期...不過阿B就無拉拉變左少部份之中既一份子...!!   點解?!

咪就係因為大陸同事打比佢...話比佢知個香港個網絡有問題...所以佢要冒住風雨返公司睇睇喇~~~~ !! 

我就同小狗響屋企大教訓...不過其實都訓唔著...因為小狗成日行黎行去...又要驚又要想八卦...成日想我抱佢去窗口度望街!! 

差唔多三點幾...阿B先返到屋企...都差唔多落風球了~~~ 佢去左超市買晚餐返黎...不過佢話都無乜野買喇...!!

所以呢晚晚餐都係以簡單為主啦~~~~

(1) 雞肉炒四季豆




(2) 蕃茄炒蛋

哈哈~~~ 呢味阿B整左兩次呀...因為第一次佢當左D鹽係糖呀...咸C人喇~~~
好彩仲有材料啦...即刻再整過...不過已經笑C我喇~~~~哈哈哈~~~~





(3) 加埋隻雞脾響D飯度...正~~!!!







(B)  國慶晚餐 :


國慶當日...本來我地準備去挪亞方舟...不過驚當日落雨...所以打去取消左 BOOKING ...要響十一月前某個短週星期六先可以再去 LU ...!! 

無節目就響屋企陪下隻狗仔喇...佢不知幾開心呢~~~!!  阿B買左部新電腦...佢又整下機...我又可以煲下劇...近黎問左同學仔借左 " 秘密花園 " 黎煲!!

好耐無睇戲喇...!!  其實都幾花時間精神架...所以我要好想睇 & 大部份人覺得好睇我先去睇...哈哈~~~

玄彬真係好靚仔...佢既眼神真係殺死我!!!!!!!   而且呢套都幾搞笑...家下我已經睇到 14 集喇~~!! 

真係想唔訓一次過煲晒佢呀!!!  不過奈何家中揸FIT人一定唔比...而且自己都唔夠精神咁煲喇~~~!!


夜晚...大廚B又開爐...今晚整左......

(1)  蠔油雞翼...幾時都咁好味~~~~




(2) 再黎多次蕃茄炒蛋...哈哈~~~~ 今次味道正常喇!!!!  哈哈哈哈~~~~





(3) 開左罐五香肉丁...家下 D 罐頭真係貴到暈呀~~~~~~~~~~





(4) 甘筍雞腳湯~~~~ 太飽所以我無飲到...阿B分兩晚...一口包辦!!!!



 

沒有留言:

張貼留言