2011年10月7日 星期五

一年一度的 HKMA 晚宴


上星期三 (28/9) ... 又係一年一度公司派同事出席 HKMA 晚宴...名單又係抽籤決定...

其實而家都唔算係抽籤了...因為將同事分一半就已經係一檯了...所以上年參加過的今年就可以不用出席...

如果唔得閒就要搵同事頂替...不過公司大部人都唔願意出席...因為要著靚靚...

又要聽一輪嘉賓演講 & 睇一輪頒獎之後先開始晚宴~~



其實我都唔太抗拒出席...有得食又可以見下呢D大場面...其實都係一個幾好的見識......

今年開場都幾搞笑...請左班妹妹仔響台上面跳左一輪類似啦啦隊既舞...之後晚會正式開始...!!

班妹妹仔既出現其實同場面有D唔夾...@@~~~ 或者見廿週年...想搞下新意思掛~~~~

其實我都幾肚餓...好彩今年D嘉賓 & 得獎公司唔太多野講...所以好快就開席食野喇喂~~~!!!  YEAH~~!!!







上年食西式...今年又食番中式了~~~!!  今年的菜式都唔錯啊...而且上檯既賣相都幾精緻呀~~~




我最鍾意係明蝦鮮果沙律 & 籠仔蒸爐魚柳...好味!!!!!!






我唔鍾意個杏仁茶...因為我好怕D味~~~~




食完都係九點幾...不過就好大風...又開始落雨啦~~~~~~~~~~~~

點知第日仲八號風球添...真係好...食完仲有假放~~呵呵~~~~

 

沒有留言:

張貼留言