2011年10月30日 星期日

2011-10-24 九至十一生日會 & 六條一派帖日

連續兩日和好朋友們聚舊...真係好熱鬧又開心呢~~~

呢日 (24/10) 就約左班識左十年既朋友出黎開九至十一的生日會...!!

今次係去唱 K...還會去唱K的就只有這班朋友...哈哈~~~

不過我地已經開始變左~~~ 新歌唔識唱...舊歌又忘記點唱...!!  好搞笑~~~

所以我近呢幾次去...都係食野多...同埋同佢地傾下計...都唔錯啊~~~

其實用咩方法慶祝都無所謂...只要能 KEEP 住大家的友情就可以了~~~ ^^

咁多年都能 KEEP 到...真係好難得的了!!

哈哈哈~~~ 次次開親香檳個個都會走晒去~~~~!!!




有個仲匿響廁所門口...笑死我地!!  哈哈哈~~~




難得認識...難得能保持友情超過十年...!!

為我們的友情乾杯~~~~ ^^



 

 

九至十一的壽星齊齊聽佢地唱走音生日歌...哈哈哈~~~




第一次三個月份一齊慶祝...好難得...!!  因為十一月生日那位...將會在十一月結婚喇...所以就幫他提早慶祝最後一個單身生日喇!!




今次送呢個蛋糕...真係好似底年糕...笑死我地!!!!





希望下一次能夠齊人聚會啊~~~!!





呢日除左係生日會外...6條1 結婚的朋友仲派帖呢...!!

真係好開心等到呢一日...其實佢之前派左帖比我地...今日我專登拎番黎同佢影相啊...HAHAHA~~~




呢晚仲將所有幫佢 DIY 既結婚用品交貨...真係好開心...可以趕得切完成...哈哈哈~~~

1 則留言:

  1. 係囉.. 我識d 朋友都唔去唱k, 其實唱k 真係唔係唱, 只係有個地方, 走來走去, 唔駛次次坐晒係度唔郁, 只係食野. 其實每次唱k 唔係唱都好開心喎. 正如你話一樣, "只要能 KEEP 住大家的友情就可以了". 100% agreed~~~
    [版主回覆11/14/2011 12:22:42]其實成班人一年都無幾多次機會見面...
    所以我每次都會出席...如果成日都唔出...整整下就會散晒架喇...

    回覆刪除