2011年10月19日 星期三

我們的兩週年 (慶祝篇)


其實我們的兩週年都無大事慶祝...都係去食餐飯...食個 CAKE 慶祝下...尋常不過的事......

因為正日 (18 號) 約左班朋友一齊睇林海峰 TALK SHOW ...所以就提前一日去食飯...!!

其實都想改期食飯...因為阿B唔係咁舒服...但係佢可能唔想掃我慶...所以堅持要呢日去......

仲猛話佢好肚餓...!!!  

今次又係去食 BUFFET ...自自在在咁食野...傾下笑下又食左一餐  ...開心~~~

阿B成晚食蟹腳...呢間今次D蟹腳唔差...至於其他食物種類都幾多...不過魚生種類就唔多...而且個師傅成日唔見左人...!!

比較失望既係個冰板炒雪糕...無乜特別...!!!  而且又炒得無睇頭......





哈哈~~~ 呢杯係 LIKE 左佢地個 FB 就醒我地既 " 特飲 " ~~~ 橙汁!!!

為我地兩週年飲勝~~~~!! 





今年兩個狀態都唔係咁好...一個病緊...一個作緊病......@@~~!!  果真是有難同當......



食完飽飽...就返沙田拎埋個雪糕蛋糕...又有藉口食雪糕了~~~!!! 

不過唔係今晚食...要留番正日先食~~~!!  heehee~~~





兩個無聊份子...見到袋乾冰...又玩一輪仙境...HAHAHA~~~ 仲抱埋細細一齊睇...!! 




哈~~~ 玩唔晒咁多...又唔可以隨便掉左佢...所以根據指示...將佢吊起...等佢自然揮發......





正日 (18/10) 就去左睇 玩上身林狗是旦嗡好鬼驚 talk show~~~

今次呢個 show 又短...又無乜驚喜...有時仲有點悶場......

搞乜呀?  我真係好鬼驚你咁喎!!!!

而且我前面嗰個人又高又大份...成日遮住我睇...有時個螢光幕都比佢遮到應一應...搞到我要側身睇螢幕...有d似睇 DVD 囉~~





返左屋企之後...就可以切蛋糕喇~~~~~ HaPpY~~~~

我們的兩週年蛋糕...靚嘛...?!  仲揀左阿B鍾意既味道~~~MANGO~~!!




任何節日喜慶...當然唔小得細細小姐啦~~~





小狗細細好似好興奮咁啵~~~^^





哈哈~~~ 你做乜伸唎仔呀???



果然對個蛋糕好有興趣...不過你唔食得呀~~~!!! 



簡簡單單咁渡過了我們的兩週年...向第三年進發.....啦~~~啦~~~~~~~~啦~~~~~~~~



 

 

2 則留言:

  1. Happy 2nd Anniversary ar!!!! 兩公婆都要rest 多d呀......
    [版主回覆11/15/2011 14:29:17]多謝呀...!! ^__^

    回覆刪除
  2. Wow.. congratulations! 點解你地食極唔肥.
    [版主回覆11/15/2011 14:28:36]其實我地已經肥左好多...嗚嗚~~

    回覆刪除