2011年10月31日 星期一

開爐時間~~

一個星期食一日住家飯...呢兩個星期阿B就整左呢幾味~~~ 我都係負責~~~ 食 & 洗碗...HEEHE~~~


< 2011-10-22 的晚餐 >

脆玉瓜 + 本菇 + 牛仔骨~~~!!





焗雞翼





雞腳湯





< 2011-10-30 的晚餐 >


呢日阿B全日都好忙...HEEHEE~~~ 朝早佢落左樓下花園種花...之後載我去玩整蛋糕...跟住去左 SSP 行陣...

再返去寵物溫泉帶細細返屋企...仲去左買餸...之後仲洗車...佢真係非常忙碌...哈哈哈~~~

夜晚佢煮左幾款美味餸比我食...!! 


三色椒蝦球




我最鍾意食既炸菜肉片...差唔多成碟比我 K.O.晒 !!!  HEEHEE~~~





栗子雞腳豬骨湯~~~




真係好飽呢~~~ 大滿足!!  HEEHEE~~~



 

沒有留言:

張貼留言