2011年10月8日 星期六

細細@Studio (PART 1)

上個月 (13/8) 同細細去影完輯相...都未 post 上黎...因為呢次係包晒所有相 (二百多張)...大部份是連拍的...

所以要經過一輪揀選先可以放上黎...哈哈~~~ 連拍的有個好處...就係可以有連環故事的效果~~~

都有幾多相的...唔講咁多了...睇相啦~~~~~


因為連影三個鐘...所以我地帶左3套衫去...!!!   而阿細就有4套...不過最後因為佢眼訓...所以只影左3套...!!  



< 第一套衫 >

其實呢套唔算帶去...係求其著去...哈哈哈~~~~




小狗細細對周圍既環境好好奇...成日走黎走去...!!   又跟住D哥哥~~~~

又四圍望...攝影師都幾難捉到佢表情呀~~!!    郁得實在太快喇!!!!!!!!






細細叫極唔埋位...所以攝影師就叫我地兩個影下先~~~~





哈~~~ 其實細細好怕企響 D 檯呀 櫈呀上面... 可能佢都係鍾意自由自在響地下行~~~





佢成日想我地抱佢落地呀~~~ !!!





忍多陣啦~~~~~~~~~~~~ 哈哈~~~





傻妹次次坐響我對腳上面就超嗲...!!! 







要佢坐定定...其實都幾難...一放手佢就走左去~~~~





拿~~~ 又走去八卦喇!!!!    




影到咁上下...細細開始有 D 唔耐煩...  

佢自由慣...始終唔鍾意人地成日將佢舞黎舞去~~~~



 


而且可能閃得佢多...隻眼開始有點攰...@@!!!!





個樣開始無奈喇...!!! 
  




好彩仲好聽話...叫佢扒低就扒低...好合作!!!!   無扭計~~~~








呢輯相...其實影得幾自然下 (我覺得)... 如果下下擺晒 pose 望實鏡頭對於我地黎講仲難~~!!!  heehee~~~~

可以影下我地平時同佢點玩......





下面嗰張影到細細好似響度奸笑咁~~~哈哈~~~





仲打埋喊路添~~~~





攝影師叫我地換第二套衫...不過唔係即刻開始影落去...

而係要響頭先D相度揀幾張即 PRINT 比我地...

我地買左兩張 COUPON 即係有 16 pcs 4R 相...!!

但係有D唔明點解唔全部影晒先揀黎 print 啦~~~ 有點在浪費時間~~!!  

 

 

 


 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言