2011年10月9日 星期日

終於搞得惦戒指座公仔的禮服!!!!


噚晚終於的起心肝去挑戰套公仔禮服!!!   識我既人都知...我既針紙係零概念!!!

今次仲要整禮服添...我都覺得自己有點不自量力!!!! 

本來打算就咁放對公仔落戒指座度...其實都ok架...

因為佢地兩個係抱住個心...大部份範圍都遮蓋住...!!

不過總係過唔到自己嗰關...本來打算整完就拎部份成品比新郎哥...

總係覺得應該要做好ddddddddddddddddddddddd ... 所以仲係拖住佢...一黎唔得閒出去送貨都係事實黎既......


呢晚...我望住對公仔...望住d 材料...又係唔知點落手好....

突然見到檯面有支同我家下幾 friend 下的 ok 膠...!!!   即刻靈機一觸!!! 
 
我同針線做唔到朋友啫...但我同 ok 膠係好朋友黎架喎...佢應該可以幫到我啦~~~~~~~~~

所以我決定用痴的方法...嘩哈哈~~~~~~~~~

仲要好求其咁幫公仔度身...剪不織布...哈哈...之後手起膠落...

首先整既係禮服帽...呢個用勁簡單既方法...heehee~~~~ 搞惦!!!! 

再整男仔禮服...無想像中咁難...可能因為唔駛整前面...呵呵~~~~~~~~~~~~ 搞惦!!!

再搵 d lace 出黎...襯下覺得順眼就又手起膠落....痴痴痴~~~~~~~

唔駛兩個鐘...一對禮服公仔貓就完成左喇~~~~~~~~~~~~~~~!!!   

前面有對 cushion 遮住無乜野睇到...貓仔有禮帽...貓女有戴頭飾架~!!!   哈哈哈~~~

家下唔好話唔知邊個係女仔啦~~~~~~~~






公仔背面...係咪立下眼都好有睇頭下呢?!   

男人著踢c兔架!!!!   雖然簡單d...因為我材料有限...哈哈~~~~~~~~

女仔仲著小拖尾婚紗...有蝴蝶結...仲戴埋珠鍊架!!   我由始至終都係覺得婚紗襯珠鍊係絕配的!!!

整完之後...突然覺得變左係天才呀!!!!!!!!!!!!! 

(雖然唔係咩驚人偉業...不過對於我黎講...真係一樣不可能的任務呀!!  比我認叻一次咪噓我啊~~~ )

真係越睇越鍾意隻新娘貓......!!!  哈哈哈~~~~~~~~~

一於明晚將佢地放埋響戒指座上面...影出黎睇下咩效果先~~~







仲有三隻貓仔會放響人情箱上....仲未搞惦...明晚睇完戲返黎就搞惦埋佢...等個人情箱可以埋尾喇!!!!!!!!!


相關 blog:


2011-06-30 朋友的戒指座初試版


2011-07-10 朋友的戒指座半成品


2011-07-21 戒指座暫時完成篇


沒有留言:

張貼留言