2011年10月7日 星期五

朋友的 TABLE CARD 初試版


距離朋友大婚的日子...只有個半月...不過仲有幾樣野未整起比佢...真係唔好意思添...拖左佢咁耐...!!

不過希望佢地能夠信得我地過...一定會響十月尾前比晒佢!!!   嗚~~~ 實在唔好意思呢~~!!

前幾日...阿B整好左個初稿比新郎哥睇...不過原來新郎哥有點怕醜...唔想我地食飯都對住佢地D相...哈哈哈~~~~

所以原先我地諗住用大部份新人都採用既~~~以婚紗相做 TABLE CARD 念頭 ...要改為用 LOGO 做主打了~~!!!

其實我又唔介意睇住佢地D相食飯喎.......影得好靚呀~~!!    而且睇到佢地結婚...相信所有朋友都會替佢地好開心呢~~~~

傻瓜!!   咁怕醜...!!  不過可能又係我地呢D朋友衰既...成鬼日無厘正經...嘩哈哈~~~~~


雖然最後無採用到呢款設計...不過我真係好鍾意呢~~~~

兩個小情侶...好 SWEET 呀~~~!!! 
  







沒有留言:

張貼留言