2011年2月25日 星期五

2010-09-26 細細郊遊@南生圍

今日執電腦裡面D相...發現好多野都未 blog ...哈~~ 又要玩時光倒流喇...不過睇慣我's blog 既朋友都應該見慣不怪了!!   至於間唔中上黎既...只要唔好留意日期就得架喇 ( 個日期其實只係比我自己睇... )


時間係返去上年 9月26日...o個日阿B的外甥同佢女友返左黎村玩...之後無拉拉即興話去南生圍試佢部新相機...就係咁...阿B就帶埋細細同佢地一齊顛喇~~~!!  至於我...因為當日相當 "烏 where" 又要去晒相...所以我無隨團...不過搵日我地應該會帶細細再去一次的!!!














d 狗仔見到細細至鍾意聞佢 pat pat...所以佢至唔鍾意咁!!  咁又真係幾煩既...哈哈~~








好得意...三色唔同色既狗仔走埋一齊~~~





細細係一隻好有性格既狗女...佢唔鍾意同 size 既狗仔同佢玩...大概因為佢係狗女...所以 d 狗仔成日埋佢身都有所行動...所以佢極唔 like!!  初時仲會忍...只係一路避...到咁上下...佢就會忍唔住發 " 敏憎 " ...不過佢又唔怕 d 大狗架喎...仲好主動走埋去玩的~~   真係唔知點解...?!





佢地幾 friend!!!  你地悄悄話呀?? 











隻小狗成日都痴住阿B...認真搞笑...!!






















隻傻狗仔次次玩完返屋企都好攰...扒響梳化度一陣就會傳來打呼嚕的聲音...!! 


沒有留言:

張貼留言