2011年2月16日 星期三

2011-02-10 年初八 ~~ 返工喇...!!

初八終於要返工喇~~~好唔捨得呢個假期呢~~~!!


一早返到公司...又同阿B一齊周圍去派利是比同事...好熱鬧...個個都亙相祝福...今年又係聽到最多既係早生貴子...哈哈~~ 係咪呢D都係口頭禪呢?!  未結婚就叫你早日拉埋天窗...結左婚就叫你早D生...


今年有點突破...我阿頭私人醒左我一封開工利是...佢叫我唔好咁揚...雖然唔係多錢...不過收到o個刻真係勁開心架!!!


下午又係出去食開年飯...今日忙到傻左...因為要應付D auditors...又要清番檯面d野...!!


不過我地換左七點半 I Love HK...所以唔理咁多喇...六點半點都走呀~~~



呢套戲雖然胡鬧...不過真係幾搞笑...睇完好開心......笑到我地丫!!


沒有留言:

張貼留言