2011年2月3日 星期四

年三十晚行花市

夜晚去完醫院睇BB...之後同屋企人去酒樓食飯...大細佬今晚請客呀...哈哈~~~慶祝BB出世!!!  多謝晒~~!!  我地仲封左封大利是比小姪女~~~!!  ^^ 


之後去荃灣送年糕比阿姨...今年我響團購度買左十張卷...比市價平好多...好抵...!! 








短裡面有年糕 & 籮白糕~~





之後再返沙田...去左禾軬泊車...仲去左吉吉島入年貨 & 為家中儲糧...哈哈~~~ 我地係非一般家庭...好多時都係臨急抱佛腳...或者好即興去做...見到超市先醒起...咁多日假...屋企好似咩都無...嘩哈哈~~~ 所以行花市前有個臨時項目...超市掃貨!!! 





去到沙田花市...唔係好多人...一過馬路就入到場喇~~~先行乾貨區...喎...好少檔口呀...而且D貨無乜特色...連想買既風車都唔靚既...@@!!!





仲有個好 hea 既財神...haha~~~~





乾貨區唔駛半個鐘都行完...@@!!!  有收穫...買左個豆豆阿福...!!  本來一套有三隻架...福祿壽...不過阿B話只買一隻啦~~~哈~~是旦啦...可能佢覺得我似阿福啦~~~~





之後行濕貨區...都唔係好多野睇...本來想買D花...不過都無乜心水選擇...算了~~~





阿B買左盤五代同堂比黃老闆呀~~~~ 仲要係兔仔花盤裝住的~~  





初三送比黃老闆!! 





個幾鐘就行完...沙田的花市令人有點失望...不過維園又實在太多人喇...朋友去左花墟都話好多人呢...!!


之後再折返吉吉島入埋D凍肉貨就返歸喇~~~~ 嘻~~ 仲有好多野要做呢~~~


就係入利是喇!!!  今年係第二年派利是喇~~~~!!   利是封都係用第一年既設計...出年我地又會再搞搞新意思...因為今年已有人用了我們上年的設計呢 ><" 


至唔鍾意 COPY CAT......改了姓氏...><"  其他的一模一樣!!   連選用雙色也是一樣!!!





這是我們上年請人印的...今年已被別人翻用了.......!!





算了...做生意嘛.......!!!  唯有安慰自己...好既野...靚既野...有人喜歡是當然的事...有人認同應該開心才是...而且我也不是第一次遇到厚顏無恥的人了...也該看化啦....而且最後換來一些難聽的說話......無奈~~!!


唔開心既事我發洩完了...!!! 


我地兩公婆開始分工合作入利是了~~~~~ 好開心~~~將祝福派比別人~~~^^





之後將糖果放入大口仔全盒內...靚靚~~~~準備迎接兔年喇!!!! 



 


沒有留言:

張貼留言