2011年2月9日 星期三

2011-02-07 年初五~~~買 wii

年初五...終於兩公婆的起心肝走去沙田買左部 wii 玩...哈~~~仲係紅色新版添呀!!  不過隻 harddisk 要聽日先有得拎...所以今晚只係可以玩隻內置game~~25週年版既孖寶兄弟...!! 


好靚仔的紅色...另買多一套手制比我...哈~~~我揀左我鍾意既白色!!  通常有白色既我都會揀白色先買...如果 iphone 4 真係出白色...我先會轉用...否則我都係等佢出 iphone 5...!!



仲買埋 wii fit plus...唔知係咪真係可以減到肥呢?!  haha~~~ 呢兩盒野重到呢...



買既過程好搞笑...不過阿B唔比我講...個 sales 扮晒專業既口吻教阿B...我從未見過阿B買完野係咁受挫折既樣...好搞笑...!! 


沒有留言:

張貼留言