2011年2月1日 星期二

是日玩蒸糕~~哈哈哈~~~

上次幫好同事運送D新銀紙比佢老婆...佢比左 1/4 既自家制籮白糕比我地...先知道佢老婆又識整蛋糕又識整籮白糕...   佢話佢老婆仲會整多次...我話叫埋我一齊整...我想學!!! 


終於定左係今日去佢屋企度玩...!!! 


哈哈~~~我切材料時... 佢太太 (鐵皮) 成日話好驚我整親...仲話我係美女廚房~~~~既地獄廚神...笑到我地丫~~~!!   阿B話我獻醜呀 ><"  嗚嗚嗚~~~


搞左幾個鐘...終於蒸起喇...樣子唔太平...哈哈~~~ 老師話 HANDMADE係咁架啦~~~點解教親我既MISS都對我講過呢句既?! 



不過阿B同我其實唔多好冬菇...又唔好意思唔落...哈哈哈~~~我地都係鐘意白雪雪的籮白糕多D~~~~


剛蒸起熱辣辣時...我地一人食左一碗...味道呢...好似唔多夠籮白味...嘩哈哈~~~~ 不過佢地都好比面食晒!!! 


之後佢地玩 Wii...好搞笑...又幾好玩啵...搞到我地心郁郁想買番部......heehee~~~



夜晚一齊去左大埔街市三小姐度食飯...um...明哥又太客氣了...次次都搶單自己出去埋單 ~____~"


今日玩得好開心...唔知出年我會唔會自己整呢?!  不過整既過程係好簡單...不過要好好手力先得呢~~~~今日有好多部份都係鐵皮幫我完成的...!!  heehee~~~~


沒有留言:

張貼留言