2011年2月16日 星期三

2011-02-11 年初九~~鮮果拿破崙

之前買左團購 coupon...不過就極難book時間...因為就近新年及情人節...幸好我地有四個人...所以miss考慮加班...所以至可以book到二月去整...如果唔係就要等到三或是四月喇...


呢日就同三位朋友一齊去學整拿破崙...其實我未食過呢款蛋糕...聽人講唔易整...有點擔心...我地係咪太越級挑戰呢?! 


不過最想學呢個蛋糕既同事因為病左...所以去唔到...所以臨時拉扶搵了另一朋友仔上陣...佢都係病病地呢~@@"  其實我和另一朋友都有點病病地...哈~~ 一班病神!!


第一次去 Carol's Kitchen...勁方便...響油麻地地鐵一出就係...上面大到丫...不過又似乎太大了...miss 好難照顧到每個學生~~!!



打酥皮打到我地手軟呢~~~~不過都幾好玩丫~~!!  呢個蛋糕難度真係幾高的~~~好多工序呀...忙到丫~~~



幾經辛苦...仲要 overrun成個幾鐘...我地四個係最遲走架...哈~~鬼咩...又掛住吹水又掛住影相...最搞笑miss個仔仔走入黎同佢媽咪講: "媽咪~~~你今晚又捱夜呀?!" @@!!!  咁又係...我地由七點整到差唔多十一點呀...!! 



miss 兩個小朋友好可愛呢...大仔仲借d意叫我朋友出去教佢d野...tum 左我朋友 add 佢 facebook呀...人細鬼大...好可愛呢~~~



細仔比較怕醜...幾辛苦先叫到佢影相呀...仲要扮睇電視唔肯望鏡頭呢~~~



我既製成品呀...睇到都好漏呀...haha~~~~



賣相可以嗎?!



我 d 朋友個個都有六七件製成品...不過我只係整左四件大少少既...整整下生果唔多夠呢~~@@!! 



第一次整...其實味道都唔錯既...不過我唔太好咁多 cream ~~~~ 但係覺得個酥皮好似嘉頓餅乾既感覺...!!



請你地食丫~~~haha~~



另外...返屋企途中...知道 AHP 因為有人退出...所以仲有位比我插入情人節 macaron & chocolate 呢班...阿sir仲比我 COD 交學費添...好期待!!


沒有留言:

張貼留言