2011年2月21日 星期一

2011-02-19 Fitting@Majesty Wedding

前一排團購...見到個勁抵的婚紗相團購...$688 包一婚紗一晚裝一男禮...有 40 pcs soft copy...有 20 pcs 入相簿...勁吸引...一於影輯 post-wedding...所以就買左張 coupon 黎玩下喇~~!! 


$688 香港婚紗攝影夢幻之旅 (原價 $6888)
包專車接送往返景點、包化妝師、包專業攝影團隊、包婚紗,禮服,專業形象顧問,相薄美工後期製作



  • 全VIP1對1貼身服務
  • 專業化妝師全程服務
  • 專業攝影師全程拍攝服務
  • 專業攝影助理全程支援
  • 專業形象顧問
  • 新娘婚紗晚裝包括頭紗、頭飾、底裙一套
    (不包括Girdle及高跟鞋)

  • 新郎禮服包括Bow Tie、背心、腰封一套
    (不包括T-Shirt及皮鞋)

  • 新娘化妝包括新假眼睫毛及新粉樸
  • 專車接送往返景點
  • 相簿美工後期製作
  • 包38張soft copy原裝 DVD 一 隻
  • 拍攝時間共 4 小時
  • 送7"x5" 相簿一本(放20張相片)

之前填左張問卷...揀左 d 地方...我地揀左3個志願...(1) 石澳 (2) 赤柱 (3) 中西區


終於安排左我地去 Mar 4 去赤柱影...不過要朝早八點去到 Stanley 呢...oh~~~~


上星期六去左 Majesty Wedding Fitting~~!!  響網上睇到 d blogger 去試過衫...都知無乜衫揀架喇...而且我又肥左唔少...都唔抱太大期望...嘩哈哈~~~


地方都幾易搵...環境都唔錯啊~~!!  仲有個 Backdrop 響度...哈~~~



Fitting 地方幾大下~~~



呢件綠色見慣見熟...@@~!!  就係得兩三行晚裝....男裝仲少款添呀~~!!




因為阿 Yan 有客...所以 Phyllis 黎招呼我地...佢幾好人架...仲話比我地知可以加埋寵物影...只係 $300 ...我地仲考慮中...其實我好想...不過阿B驚無人照顧阿細啦~~~


之後揀衫...婚紗得十幾件...都幾靚既...今次因為影戶外...所以無揀拖尾...儘量輕身為主...我地可以併在鏡睇...揀三件...可以試兩件...不過 Phyllis 都比我試四件...我地有偷拍...不過無影到揀左o個件婚紗...@@~~ 我鍾意揀左o個條婚紗...個胸位有d紗可以遮下我 d 鬼祟肉...又唔駛裝機關響下面...又輕身...著起又似乎瘦d...不過無影到相...睇唔到真正晚效果...條裙幾新淨下...雖然影出黎唔會覺...不過我至怕著住條灰裙響街度走...@@~~!!


到揀晚裝...仲少款...而且幾舊款下...又宮廷式...我其實鐘意黃色 A-line o個件...新d又好款d...不過結婚時著過呢隻色喇...所以揀左兩條藍色既黎試...一條上身黑色下身深藍色宮廷式傘裙...不過勁重...隻色好靚...不過阿B話著到我好矮~~@@" 


再揀下...其實都無乜咩款可以揀...終於揀左條 Sexy A-line 裙...顯得我大胸d...哈哈哈~~~ 呢隻色我都未著過...希望到時唔好影到咁肥美就好了...!! 


阿B就揀左銀灰色的禮服...佢著得好 FIT 呢...呢個款同埋隻顏色佢都未著過...唔錯唔錯...不過佢無影到件禮服呢...激死...@@!!!  我好鍾意佢件禮服...著得佢好型~~~!!! 


試衫過程好順利...好開心...暫時無 hard sell ...希望呢個係好既開始...一直好到收相為止...heehee~~~


我揀o個兩條都唔駛加 $$ ...所以暫時都係 $688...玩下都好丫...起碼有人照顧我地半日...呵呵呵~~~~


今日試衫玩左個半鐘...又有得著靚衫...玩得好開心...^^



 


 


沒有留言:

張貼留言