2011年2月17日 星期四

2011-02-13 情人節前夕~~DIY Chocolate for My Love

一早已經約好一班朋友...book左 miss 包班學整情人節朱古力...之前一日突然有機會學香檳松露朱古力...今日學既係比利時杏仁 / 榛子軟心朱古力...兩款都係要好有耐性先可以完成...!!


今日落雨呀...又凍番...有少少病病地...又唔想成日o拍成藥...頂硬上~~~


整朱古力都幾好玩...不過我地個個都幾緊張...整o個陣個個都唔敢傾計...好搞笑~~ 不過都係忍到一陣...之後又嘰嘰呱呱咁嘈...係咁講笑又影相~~!! 





我地個個整整下都有偷食...我揀左 50% milk chocolate...不過 miss 怕會甜過頭...所以最後幫我溝左 d dark chocolate...我家的男人好怕苦的...haha~~ 少爺仔唔捱得苦...!! 





我地由11:00整到2:30左右...好好玩呢~~~ 當見到製成品時...個個都好開心呀~~因為 miss 讚我地整得好好呀~~~!!  yeah~~!!


個個真係好比心機整架...我有三盒製成品...!!






靚嘛?!  味道唔錯啊~~嘻~~ 呢兩盒係阿B既第二份情人節禮物...呵呵呵~~~






沒有留言:

張貼留言