2011年2月17日 星期四

2011-02-14 情人節 (禮物篇)

今年的情人節要返工呢~~~大概十點幾就收到阿B 送的花花~~今年送白玫瑰呢~~~好靚~!! 






返到屋企...細細又要同 D 花影相...佢好搞笑...成日都想同我瓜分野咁...總之佢咩都要有份~!! 












今年我送左Macaron & 朱古力比阿B做情人節禮物...本來仲想買個銀包的...不過搵極都唔啱...唯有遲d再送啦~~~


下次我會整得再好D...嘩哈哈~~~~





而阿B就送左 D 飾物比我~~~好鍾意~~ ^^  不過我更鍾意呢隻 BEAR!!





阿B仲將D飾物掛晒響佢身上...笑死我~~!!











九年前...佢將呢隻最好既禮物送比我...^^  今日我借左條鍊比佢戴...!! 


每年的情人節...呢隻小寶貝都會同我一齊同D花花合照...希望一直都係咁~~~





新舊 Bear 黎張合照...點解舊o個隻無左個鼻既?!  咪就係呢位小姐bb既時候...出牙仔牙痕咬甩左囉!!! 





多謝阿B~~~~~~~


今晚我地有特別的慶祝呢...嘻嘻~~~

GO TO :

2011-02-14 情人節@自家煮 (慶祝篇)



沒有留言:

張貼留言