2011年2月9日 星期三

2011-02-04 年初二睇煙花&周圍影

年初二...約左好同事一家人...佢地帶我地上統一中心頂樓睇煙花...真係好清楚啊...又唔駛迫...


阿B無帶大機 & 腳架去影...哈哈~~因為開始懶帶咁重既野出街喇...


我帶左新既 GF2 去影...不過仲係唔太識用...要用多D時間去搞下佢先得~~











今年既煙花都幾靚...仲見到有兔仔...不過我影唔到...哈~~ 我地兩個大懞丙...居然唔記得派利是比同事's 仔女呀!!!  唯有返工時補番啦~~噓...真係仲未慣派利是...嘩哈哈~~~





睇完煙花...我同阿B就行去中環周圍影...而家既新年...都無乜新年氣氛...好似平時咁...@@!!





行到中環碼頭...就提議不如搭渡輪過返尖沙咀...好耐無坐過渡輪喇~~~!!





怪唔得咁多遊客鍾意香港既夜景...真係幾靚~~!!





去到海港城...有條桃花走廊...周圍仲有好多蝴蝶同花既佈置~~~










新一年...事事順利...身體健康...開開心心...!! 





在廣東道的行人路...好多盆栽呀...好靚呢~~~











之後搭巴士返屋企喇...哈~~呢架巴士好靚啵...仲有巴士超人添!!!





前一排...雜誌又同 b仔 crossover呀~~~我買左三本...一條會送比朋友...另一條就自用...仲有一條本來諗住收藏用的...不過今日大嫂見到話佢個女鍾意...所以割愛送左比佢...不過家下d o靚妹都唔會話多謝你一句...早d唔比佢...呢d係原則問題...我唔鍾意人有理所當然的感覺...!! 





新相機配 b 仔相機帶...嘩哈哈~~~~ 靚!!!





沒有留言:

張貼留言